خودروهای هیبریدی ارزان می‌شوند

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
خودروهای هیبریدی

وزیر صنعت، معدن و تجارت، از ابلاغ مصوبه کاهش تعرفه واردات خودروهای هیبریدی به دستگاه‌های اجرایی خبر داد. با ابلاع این مصوبه جدید باید منتظر کاهش قیمت خودروهای هیبریدی باشیم.

محمد شریعتمداری، با اشاره به مصوبه جدید دولت برای تعرفه خودرو های هیبریدی گفت: مصوبه قبلی دولت که فاصله تعرفه خودرو های هیبریدی مختلف را کم کرده و شرایطی را فراهم کرده بود که شاید اشتیاق برای ورود خودروهای هیبریدی کم شده بود تغییر یافت. وی با بیان اینکه با مصوبه جدید دولت فاصله بین انواع مختلف بیشتر شد، افزود: این مصوبه به این منظور تصویب شد که خودرو های هیبریدی تولید شده به‌صورت سه نوع موازی، سری و سری موازی را مورد حمایت قرار دهیم.

تماشا کنید: با ویژگی‌ها و معایب خودروهای هیبریدی و الکتریکی آشنا شوید

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین گفت: بهترین نوع آن عینا شبیه خودروهای برقی شده و مابقی با نرخ سود تعرفه ترجیحی نسبت به خودروهایی که سوخت فسیلی مصرف می‌کنند امکان ورود پیدا می‌کنند و این مصوبه به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است.

بر اساس ابلاغیه جدید، تعرفه خودرو های هیبریدی بین ۵ تا ۲۰ درصد می‌شود. این درحالیست که پیش ازاین حقوق کمرگی ورادات خودروهای هیبریدی بین ۲۵ تا ۶۵ درصد تعریف شد. افزایش تعرفه خودروهای هیبریدی، حاشیه‌های زیادی را به همراه آورد. حالا با ابلاغ مصوبه جدید، امیدواریم تا قیمت این خودروها کاهش پیدا کند.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar مهدی

    مگه میشه ، مگه داریم ، تو ایران یه چیزی گرون بشه و بعدش ارزون ؟؟؟؟!!!!!!!

    این جمله بیشتر شبیه مزاح تا واقعیت

  2. Avatar ساسان

    فقط سود وارد کنندگان بیشتر میشه وگرنه قیمت تفاوتی نمیکنه. اگرهم بشه اونقدر ارزونتر نخواهد شد که قشر متوسط بتونن بخرن و خودروهای داخلی رو دست دلالان بمونه .

  3. Avatar امید

    اینا همش عوام فریبی هست اگه واقعا میخوان ارزون کنن قیمتارو تاجایی پایین بیارن تا قشر متوسط هم بتونه بخره.

  4. Avatar مهرداد

    دیگه چه فرقی میکنه،حالا که دلارو بردن بالا..

  5. Avatar Dr.Omid

    منکه چشمم آب نمیخوره! ۱۰۰میلیون گرون میکنن ۱۰ میلیون ارزون میکنن… بهترین پارادوکس جهان که خیلی معروفه، ایران و ارزونی؟!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه