کدام گوشی‌های پرچم‌دار از جدیدترین تراشه اسنپ‌دراگون استفاده خواهند کرد؟

۲۴ تیر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مجموعه‌ای از گوشی‌های جدید پرچم‌دار در ماه‌های آینده به بازار عرضه خواهند شد و احتمالا تعدادی از آنها با آخرین و بهترین پردازنده‌ای که شرکت کوالکام تولید کرده کار خواهند کرد. این شرکت دیروز تراشه اسنپ‌دراگون ۸۲۱ که نسخه بهبودیافته‌ای از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۲۰  است را معرفی کرد.

تراشه اسنپ‌دراگون ۸۲۰ تقریبا در اغلب پرچم‌داران فعلی که تا به حال در سال جاری عرضه شده‌اند به کار رفته. به جز گوشی‌های گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge که این تراشه در آنها به کار رفته می‌توان به ال‌جی G5، وان‌پلاس ۳، اچ‌تی‌سی ۱۰ و شیائومی Mi5 هم اشاره کرد.

شرکت کوالکام اعلام کرده اسنپ‌دراگون ۸۲۱ براساس همان پایه و شالوده اسنپ‌دراگون ۸۲۰ ساخته شده اما توان عملکرد آن نسبت به تراشه قبلی ۱۰ درصد افزایش داشته است. این شرکت اشاره نکرده که سرعت پردازنده گرافیکی هم در این تراشه افزایش داشته یا نه اما گفته شده تراشه اسنپ‌دراگون ۸۲۱ از همان مودم LTE اسنپ‌دراگون X12 با سرعت ۶۰۰Mbps که در تراشه اسنپ‌دراگون ۸۲۰ هم وجود داشت استفاده می‌کند.

این تراشه درست زمانی معرفی شده که شرکت‌هایی مثل سامسونگ و اچ‌تی‌سی آماده عرضه گوشی‌های جدیدشان می‌شوند. با اینکه کوالکام به این نکته اشاره نکرده که این تراشه جدید در کدام گوشی‌ها به کار خواهد رفت اما خیلی‌ها حدس می‌زنند گوشی‌های جدید نکسوس و گلکسی نوت ۷ جز اولین گوشی‌هایی خواهند بود که از این تراشه بهره می‌گیرند.

منبع: Ubergizmo

کانال تلگرام دیجی کالا مگ
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه