کدام گوشی بهتر است؟ پیکسل در برابر آیفون ۷

۲۴ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پرچم‌دارهای جدید گوگل که با نام‌های پیکسل و پیکسل XL شناخته می‌شوند به شکل خاص برای رقابت با آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس ساخته و راهی بازار شده‌اند. حتی در زمان معرفی گوشی‌های پیکسل شاهد بودیم که گوگل چندباری اپل را به چالش کشید و قابلیت‌های محصولات خودش را بیش از پیش به همه نشان داد. این موضوع در نوع سرویس نرم‌افزاری و قابلیت‌های سخت‌افزاری و دوربین گوشی‌های پیکسل کاملا مشخص است. دوربین گوشی‌های جدید گوگل دقیقا برای رقابت با آیفون ساخته شده‌اند و به نظر می‌رسد که در این کار موفق هم بوده‌اند؛ با این حال باید این دو تلفن همراه هوشمند را هم در زمینه‌های دیگر با هم مقایسه کنیم. ساختار نرم‌افزاری و سخت افزاری این محصولات کاملا با هم متفاوت است و به همین دلیل از نظر سرعت و عملکرد قطعا با هم تفاوت دارند؛ اما نباید این موضوع را هم نادیده بگیریم که گوگل در ساخت گوشی‌های پیکسل از جدیدترین سخت افزارها استفاده کرده و به همین دلیل با محصول قدرتمند و سریعی مواجه هستیم. گوشی‌های آیفون هم شاید روی کاغذ به قدرتمندی گوشی‌های اندرویدی نباشند؛ اما در عمل نشان داده‌اند که از پس هر محصول بر می‌آیند.

در ادامه ویدیویی مقایسه‌ی گوشی پیکسل با آیفون ۷ را با زیر نویس فارسی مشاهده خواهید کرد. در این ویدیو مشخص شده که کدام محصول انتخاب مناسب‌تری برای خرید خواهد بود.

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. Salar Montazeri

    خوشحالم که گوگل ثابت کرد بهترینه و یه عده متعصب را ساکت کرد … 🙂

  2. سام

    فقط ایفون
    اندروید محدودیت ساپورت و عرضه برنامه نویسان و گیم سازان رو داره

  3. ss

    من دییروز با ایغون ۷ و ایفون ۷ پلاس کار کردم ایفون ۷ واقعا چیز جالبی نداشت اول دکمش که تاچ نیست و باید فشارش بدی ولی تو نمیره و لرزشش جوریه که احساس میکنی کل ال سی دی قسمت پاین گوشی را دارید فشار میدین روی دوربین ایفون۷ پلاس خیلی تبلیغات شده ولیییییییییی اصلا خوب نبود دوربین واید که کمی تاریک میندازه و دوربین تله نویز داره ولی ایفون۷ معمولی دوربین خیلی خوبی داره سلفیش یکم بیشتر از توقع روشن میندازه و صورتت یکم سفید میشه باتری ایفون۷ پلاس بهترین نیست ولی خوبه اصلا در حد گوشیایی مثل پیکسل ایکس ال و یا اچ پی ایلایت ایکس ۳ نیست و بازم سریع شارژش تموم میشه اما بد نیست خوبه نه کمه نه زیاد ایفون۷ هم مانند همه ایفونای دیگه مانند برق شارژ تموم میکنه تم روشن ای او اس هم این مسئله رو شدت داده ایفون۳ جی اس و ۴ و۴ اس و ۵ و۵ اس و۵ سی و۶ همشون رو تجربه کار دارم همشون باتریشون عین برق تموم میشه البته ۶ اس و اس ای کار نکردم ولی ایفون۷ هم مانند نصل های قبل شارژش سریع تموم میشه ایفونی که کار کردم اپدیت نشده بود ولی با این حال خیلی کم لگ پاشت روش مثلا رمز رو که میزنی بعدش یکم طول میکشه بره تو و… تاچ سه بعدی یا همون فورس تاچ هم که اولین بار روی گوشی های میزو و هواوی میت اس بود خیلی جالب و حس عجیبی داره اما خیلی کاربردی نیست میتونه بهتر بشه به مرور بهتر میشه فلش دوربینش خیلی ریزه اصلا حس نمیکنید چهار گانس و فلش دوربین لومیا ۹۵۰ خیلی قوی تره با این حال که سه گانس دوربینش در حد اس ۷ ادج که دیروز با اونم کار کردم نیست ولی خوبه نمیشه گفت بهترین دوربین رو داره ایفون۷ ایفون۷ پلاس که نویز هم پاره تازه ولی هیچ وقت هیک کدومشون به پای دوربین لومیا ۱۰۲۰ یا لومیا ۹۵۰ نمیرسند . ایفون۷ پلاس از دست لیز میخوره ولی فکر نکنید که یک گوشی بزرگه بلکه کاملا معمولیه اما ایفون نه کارت حافظه داره نه ان اف سی نه باتری خوب نه روزولوشن بالا راستی گفتم روزولشن روزلوشن هردوشون حاملا حس میشد پایینه ولی رنگا توش خیلی خوب بودن نمیدونم چرا احساس کردم تاچشون یکم بده البته برای گلسش بوده حتما

  4. حسن ر.

    چیپ A10 اپل که در گوشی iPhone 7 استفاده شده، در حال حاضر، سریعترین چیپ در بین چیپ‌های موبایل موجود است. اما از نظر کاربری همچون من که بازیهای سنگین سه‌بعدی نمی‌کند، قدرت خام سخت‌افزاری به‌تنهایی اولویت ندارد. برای من کیفیت دوربین و دوام باطری گوشی اهمیت دارد. برای من کیفیت و دقت صفحه نمایش گوشی اهمیت دارد. برای من سریع بالا آمدن برنامه‌های متعارف، قابلیت‌های بین برنامه‌ای و میزان multitasking مهم است. با توجه به مواردی که گفتم، هر یک از این دو گوشی برتری‌ها و ضعف‌هایی دارند و شاید در کل رقابتشان پایاپای باشد. انتخاب من Pixel است چون با اندروید، در کل، راحت‌ترم.

  5. مهران

    مزخرفه . سرعت و گرافیک آیفون دو برابر پیکسل هست . امکان نداره از آیفون بهتر باشه ، فقط سیستم عامل ios و ضد آب بودنش قورتش میده ، واقعا مقایسه یک جانبه و مسخره ای بود.

  6. امیر

    عکسی که از پیکسل گذاشتید کیفیتش خیلی پایینه این ناخود آگاه تو نظر مخاطب تاثیر بد میذاره

  7. علیرضا

    حالا یه عده نیان بگن آیفون نصف پیکسل حافظه رم داره.این چیزیه که اپل انتخاب کرده و قول داده بتونه با گوشی های دیگه رقابت کنه.

  8. فرخ کاردان

    امیدوارم دیجیکالا پیکسل رو هم موجود کنه!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه