کشف رمز بازی Punch Out پس از ۲۹ سال

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

نزدیک به ۳۰ سال از عرضه‌ی بازی Punch Out!! برای کنسول نینتندو می‌گذرد، با این حال گیمرها هنوز هم مشغول پیدا کردن حقه‌ها و رمزهای مختلف در این بازی هستند. اخیرا گیمرها کشف کرده‌اند که خود بازی، دقیقا زمان ناک‌ آوت کردن شخصیت‌های سخت بازی را به صورت مخفیانه، مشخص می‌کند.

برای اولین بار نیست که یکی از رمزهای بازی Punch Out پس از سال‌ها کشف می‌شود.

بازی Punch Out!! کنسول نینتندو (Nintendo Entertainment System) آن قدر سخت است که دست سالم برای گیمرهای دوره‌ی نینتندو باقی نگذاشته. اما ظاهرا راه‌های ساده‌تری هم برای شکست دادن حریفان در بازی وجود دارد. در مبارزه‌ی دوم با شخصیت «هوندا» (Honda)، یکی از تماشاگران دقیقا زمانی که باید او را ناک آوت کنید، مشخص می‌کند. یکی از تماشاگران، درست زمانی که می‌توان با یک مشت هوندا را ناک آوت کرد، سرش را به پایین می‌آورد.

در حالی که گیمرهای مختلفی پس از کشف این موضوع، آن را اتفاقی عنوان کرده بودند، اما پس از آزمایش‌های متعدد،‌ صحت این رمز ثابت شده است. واقعا یکی از تماشاگران که در تصویرش را در پایین می‌بینید، به شما در ناک آوت کردن هوندا کمک می‌کند. پس از کشف این موضوع، گیمرها چنین اتفاقی را در مبارزه با کاراکتر Bald Bull هم مشاهده کردند.

Punch Out Secrets

البته برای اولین بار نیست که یکی از رمزهای بازی Punch Out!! پس از سال‌ها کشف می‌شود. «ساتورو ایواتا»، مدیرعامل سابق نینتندو، چند سال پیش در یکی از برنامه‌های‌اش گفته بود که در مبارزه‌ی اول با Bald Bull، زمانی که صفحه یک فلاش می‌زند، می‌توانید با زدن یک مشت او را ناک آوت کنید.

می‌توانید در ادامه، ویدیوی این رمز را ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Polygon

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه