کمپین ۵ میلیارد دلاری MIT برای جهانی بهتر

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دانشگاه MIT در حال جمع‌آوری منابع مالی لازم برای کمپین «جهان بهتر» (Better World) است تا بتواند برخی از مشکلات انسان‌ها و سیاره‌ی زمین را از بین ببرد.

البته MIT مسیر بسیار سختی را در پیش گرفته، آن‌ها نیاز به ۵ میلیارد دلار سرمایه دارند تا بتوانند این کمپین را در شش حوزه‌ی مختلف ادامه دهند. اولین حوزه مربوط به تحقیقات پایه روی بالا رفتن سن مغز، سیارات فراخورشیدی و برهمکنش پروتیینی است. دومین حوزه‌‌ تحقیقات مختلفی را شامل می‌شود که از بین آن‌ها میتوان به تغییرات آب و هوا اشاره کرد.

قسمت سوم تحقیقات در زمینه‌ی سلامت انسان‌ها است که شامل دستکاری ژن‌ها و به دست آوردن راه حلی برای مبارزه با سرطان است. بخش دیگر هم شامل آموزش نسل‌های جدید و تاسیس مراکز آموزشی  می‌شود.

دانشگاه MIT در بیانیه‌ای گفت:” انسانیت با چالش‌های بسیار بزرگی روبه‌رو است. برای از بین بردن مشکلات باید کارهای تحقیقاتی زیادی در زمینه سیاست، فرهنگی و اقتصاد صورت بگیرد. ما کمپینی برای جهان بهتر راه انداخته‌ایم تا بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم. برای رسیدن به این هدف به کمک افراد زیادی نیاز خواهیم داشت. “

این دانشگاه تا این لحظه ۲.۶ میلیارد دلار از مبلغی که می‌خواست را به دست آورده و به دنبال افراد و سازمان‌های مختلفی است که بتوانند مبلغ باقی‌مانده را تامین کنند.

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه