کنسول Shield Portable انویدیا نمی‌آید تا Nintendo Switch رقیب نداشته باشد

۳ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند ماه پیش، شایعاتی شنیدیم که از وجود مدلی جدید از کنسول بازی Shield Portable شرکت انویدیا می‌گفتند. به تازگی گواهی ثبت مدل جدید کنسول Shield Portable در سازمان FCC پیدا شده است که ساخت مدلی جدید از این دستگاه از سوی انویدیا را تایید می‌کند. با این حال، ظاهرا قرار نیست این کنسول فعلا راهی بازار شود.

مدل اصلی کنسول Shield Portable در سال ۲۰۱۳ وارد بازار شده بود. در حالی که انویدیا در این چند سال اخیر، دستگاه‌های مختلفی مثل تبلت‌ها یا ست‌تاپ باکس‌هایی را با برند Shield عرضه کرده، مدل اصلی کنسول Shield هیچ وقت ارتقا پیدا نکرد.

NintendoSwitch

کنسول سوییچ را انویدیا برای نینتندو ساخته است.

با توجه به اینکه کنسول جدید شرکت نینتندو یعنی Switch تازه معرفی شده است، تصور می‌کنیم که انویدیا به این دلیل مدل جدید Shield Portable را عرضه نکرده است که رقیبی برای کنسول Nintendo Switch وجود نداشته باشد. هم کنسول Shield Portable و هم کنسول Nintendo Switch از یک پردازنده‌ی تگرا استفاده می‌کنند و هر دو هم یک کنسول بازی قابل حمل هستند. وجود مدلی جدید از کنسول انویدیا، می‌توانست رقیبی برای Nintendo Switch محسوب شود.

می‌دانیم انویدیا خودش کنسول نینتندو را ساخته و مطمئنا موفقیت کنسول Switch، درآمد زیادی را برای انویدیا هم در پی خواهد داشت.

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه