کورگو، یک دفتر کار مجهز برای آدم‌ها و سگ‌ها

۷ آبان ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«کورگو» (Kurgo) یک شرکت استارتاپ هست که تجهیزات و وسایل ضروری برای حمل و سفر سگ‌ها را تولید می‌کند. مرکز تامین و انبار این شرکت در ماساچوست آمریکا واقع شده و حدود ۳۷۱ مترمربع مساحت دارد.

نکته‌ی بسیار جالب و هیجان‌انگیزی که در مورد این ساختمان وجود دارد، فرم شکل‌دهی به فضا و معماری داخلی آن هست. تمام فضاها و المان‌های داخلی این بنا به نحوی طراحی شده‌اند که برای تردد سگ‌ها و بودن آن‌ها در دفتر هم مناسب باشد. چون معمولا هر روز کارمندان این دفتر تعدادی سگ هم همراه خود به محل کارشان می‌آورند. به عبارت دیگر، در این‌ دفتر که کارمندان‌اش عاشق حیوانات خانگی هستند، سگ‌ها هم کنار انسان‌ها حضور دارند. البته وجود سگ‌ها در این دفتر که هدف‌اش تولید تجهیزات سفر این حیوانات خانگی است، منطقی و حتی ضروری به نظر می‌رسد.

کانتینرهای بزرگ و نارنجی‌رنگ در مرکز این فضا قرار دارد و قسمت‌هایی از دیوارهای آن با پنل‌های چوبی تزیین شده؛ ضمن این‌که قسمت‌های مختلف مبلمان هم از چوب ساخته شده است.

IMG_3048-Edit-4_web

یکی از مزیت‌های حضور سگ‌ها در دفتر کورگو این است که سگ‌ها می‌توانند تمام محصولات را تست کنند؛ به این ترتیب هم سرگرم هستند و هم باعث می‌شوند طراحان محصول، ایده‌های جدید و خلاقانه‌ای پیدا کنند.تسهیلات و امکانات فراوانی مثل شیرهای آب در ارتفاع کم، چمن مصنوعی و سبدهای اسباب‌بازی برای آسایش سگ‌ها و صاحبان‌شان در این دفتر فراهم شده است.

IMG_3072-Edit-7_web

کف آشپزخانه خیلی راحت و سریع تمیز می‌شود. در این‌جا همیشه برای چهار تا هشت سگی که ممکن است آن روز به دفتر آمده باشند، غذا وجود دارد.

CZMIPyfWAAAx0KJ

پیرامون این دفتر، محیط مناسبی برای گردش آدم‌ها و سگ‌ها وجود دارد که معمولا چند نوبت در طول روز و بعد از ناهار برای گردش و پیاده‌روی به آن‌جا می‌روند.مسلما بعد از پیاده‌روی هم یک دوش حسابی می‌چسبد. در گوشیه‌ای از این دفتر، دوش و سرویس بهداشتی مختصری مهیا شده است.

kurgo_shower_slideshow

منبع: Inc.com

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar طراحی داخلی

    طراحی داخلی خیلی جالب داره خوشم اومد

  2. Avatar مرتضی فرید

    خیلی جالب بود. مرسی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه