کیبورد جدید ریزر اعصاب همه را خرد می‌کند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سال‌ها است که بین کیبوردهای سنتی و معمولی و کیبوردهایی که سوییچ‌های مکانیکی دارند، تفاوت بزرگی قائل می‌شویم؛ طوری که هر کدام را برای کاری خاص ترجیح می‌دهیم. کیبوردهای سنتی و قدیمی را به دلیل نرم بودن‌شان و کیبوردهای مکانیکی را به دلیل سرعت بالا و حس خوبی که به ما القا می‌کنند، دوست داریم. شرکت ریزر برای اولین بار تصمیم گرفته است تا با ادغام کیبوردهای معمولی با کیبوردهای مکانیکی، نوع جدیدی از کیبورد بسازد.

RazerOrnata-2

کیبورد جدید Razer Ornata یک کیبورد بازی صد دلاری است که هر دو تکنولوژی مکانیکی و تکنولوژی سنتی یا همان Membrane را در خودش جای داده است. ریزر این کیبورد را Mecha-Membrane نامیده است و ادغا می‌کند که بهترین بخش‌های هر دو نوع کیبورد را در خودش دارد؛ یعنی کیبوردها نرم و راحت فشرده می‌شوند و در عین حال، سرعت بالا و صدای کلیدهای مکانیکی را هم دارند.

کیبوردهای مکانیکی ریزر به صدای بلندی که تولید می‌کنند مشهور هستند. این شرکت برای کیبورد Razer Ornata هم تمام و کمال گذاشته است و کلیک‌های این کیبورد را طوری طراحی کرده است تا هر کسی که دور و اطراف شماست، صدای‌اش در بیاید. با هر بار فشردن کلیدهای Ornata، دو صدای کلیک می‌شنوید؛ یک بار زمانی که کلید پایین می‌رود و یک بار زمانی که کلید بالا می‌آید. ویدیوی بالا را ببینید تا صدای بلند این کیبورد را بشنوید.

این کیبورد قرار است در ماه اکتبر در دنیا عرضه شود.

‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

 

‌‌‌‌‌Birthday_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه