کیت رم ۱۲۸ گیگابایتی G.SKILL هزار دلار است

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اصولا با هزار دلار می‌توانید یک کامپیوتر بازی خوب سر هم کنید؛ می‌توانید یک پردازنده و کارت گرافیک خوب بخرید و در نهایت حتی برای یک مانیتور مخصوص بازی هم پول اضافه بیاورید. با این حال، شرکت G.SKILL برای حافظه‌ی جدیدی که ساخته است، هزار دلار از شما طلب می‌کند.

کیت رم G.SKILL از هشت حافظه‌ی ۱۶ گیگابایتی DDR4 با فرکانس ۳۲۰۰ مگاهرتز تشکیل شده است.

اگر سر و کارتان به کامپیوترهای بازی یا اوورکلاک کردن افتاده باشد، مطمئنا اسم شرکت G.SKILL را شنیده‌اید. حافظه‌های RAM این شرکت تایوانی بسیار معروف هستند. این شرکت به تازگی از کیت RAM جدیدی رونمایی کرده است که ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی DDR4 در اختیارتان قرار می‌دهد. این کیت از ۸ جفت RAM با حافظه‌ی ۱۶ گیگابایت تشکیل شده است. ۱۲۸ گیگابایت حافظه، حداکثر مقداری است که چیپ‌ست X99 اینتل از آن پشتیبانی می‌کند.

فرکانس این RAM جدید شرکت G.SKILL برابر با ۳۲۰۰ مگاهرتز است. با این حال، بهترین مشخصه‌ی این حافظه، تاخیر بسیار پایین آن در انتقال داده است. تایمینگ این رم جدید برابر با CL14-14-14-34 است، یعنی تاخیر دسترسی به داده‌های روی حافظه، از RAMهای DDR3 استاندارد که تایمینگ‌شان برابر با CL15-15-15-35 است، پایین‌تر است.

تصویر زیر را شرکت G.SKILL منتشر کرده است. می‌توانید ببینید که حتی پس از ۴۲ ساعت آزمایش، سرعت RAM جدید G.SKILL هیچ تغییری نکرده است.

128GB-DDR4-3200MHz-RipJaws-V-screenshot

روی عکس کلیک کنید تا آن را به اندازه‌ی اصلی ببینید.

قبل از اینکه بخواهید ۱۰۷۰ دلار برای خرید حافظه‌ی G.SKILL RipJaws V هزینه کنید، مطمئن شوید که مادربردتان از چیپ‌ست X99 اینتل بهره می‌برد و هشت اسلات برای قراردادن حافظه‌ها دارد.

منبع: VR-Zone

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. محمد سماک محمد سماک

    مرسی فرهنگ

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه