کیفیت دوربین گلکسی نوت ۷ را در تصاویر نمونه‌اش ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت سامسونگ دیشب با سر و صدای زیادی از گلکسی نوت ۷ رونمایی کرد. این گوشی، هنر ساخت گوشی را از سوی سامسونگ به تصویر کشیده است. گلکسی نوت ۷ از نظر سخت‌افزاری کاملا شبیه به گلکسی S7 ساخته شده؛ طوری که از پردازنده‌ی اصلی گرفته تا دوربین، مشخصات سخت‌افزاری گلکسی نوت ۷ و گلکسی S7 یکسان است.

درست مثل گلکسی S7 با یکی از بهترین دوربین‌های موبایلی طرف هستیم.

گلکسی نوت ۷ یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دارد. دیافراگم لنز این دوربین برابر با f/1.7 است. دوربین جلویی این گوشی هم ۵ مگاپیسکل دقت دارد و دیافراگم‌اش همان f/1.7 است.

با تمام این اوصاف، مشخصات تا زمانی که نتیجه‌ی نهایی را نبینید، خودشان را ثابت نمی‌کنند. در نتیجه سامسونگ خودش رسما تصاویر نمونه‌ای از دوربین گلکسی نوت ۷ منتشر کرده است. سامسونگ نگفته است که آیا این تصاویر، به هرگونه‌ای دستکاری شده‌اند یا نه، اما می‌دانیم که توسط دوربین گلکسی نوت ۷ گرفته شده‌اند.

با این که هنوز هم برای نتیجه‌گیری نهایی زود است و باید خودمان گوشی را به دست بگیریم و توسط آن عکس بگیریم، باز هم با نگاه به تصاویر می‌توانیم بگوییم که درست مثل گلکسی S7 با یکی از بهترین دوربین‌های موبایلی طرف هستیم.

می‌توانید در ادامه، نمونه‌ی تصاویر عکس‌های گلکسی نوت ۷ را ببینید. برای دیدن تصاویر در سایز اصلی، آن‌ها را ذخیره یا جداگانه باز کنید.

Samsung-Galaxy-Note-7-official-camera-samples (1) Samsung-Galaxy-Note-7-official-camera-samples (2) Samsung-Galaxy-Note-7-official-camera-samples (3) Samsung-Galaxy-Note-7-official-camera-samples (4) Samsung-Galaxy-Note-7-official-camera-samples (5) Samsung-Galaxy-Note-7-official-camera-samples (6) Samsung-Galaxy-Note-7-official-camera-samples (7) Samsung-Galaxy-Note-7-official-camera-samples (8) Samsung-Galaxy-Note-7-official-camera-samples (9) Samsung-Galaxy-Note-7-official-camera-samples (10) Samsung-Galaxy-Note-7-official-camera-samples (11) Samsung-Galaxy-Note-7-official-camera-samples (12) Samsung-Galaxy-Note-7-official-camera-samples (13) Samsung-Galaxy-Note-7-official-camera-samples (14) Samsung-Galaxy-Note-7-official-camera-samples

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Phone Arena

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۱ دیدگاه
  1. M

    باسلام به نظرمن که اکثرصحنه هافتوشاپ هستندواصلابایه گوشی موبایل عکاسی نشدن

  2. حمید

    عکاسی با این گوشی توی استخر، با توجه به زد آب بودنش میتونه خیلی لذت بخش باشه. واسه کسایی هم مثل من که تو محیطی مثل آزمایشگاه بیولوژی دانشگاه، دایم با مایعات و آلودگی سر و کار داره، خوبه. متاسفانه من موقع کار اصلا نوت ۵ خودمو از جیبم درنمیارم. اما با خرید این گوشی دیگه نگران خیس شدن و کثیف شدنش نیستم. میتونم به همراه دستهام، گوشیم رو هم بعد از هشت ساعت کار کردن تو آزمایشگاه، با صابون بشورم.

    1. محمد

      باشه بابا فهمیدیم تو چقدر سخت کوشی!

    2. مسعود

      خوب که چی؟ اینا چه ربطی به ما داره؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. Next is Now

    فوق العادست

  4. repairman

    قبول دارم که کیفیت عکس هاش خیلی خوبه ولی
    چیزی که باعث میشه کیفیت دوربین note 7 رو فوق العاده بدونیم خود عکس ها هستند ( نه کیفیت عکس )
    منظورم اینه که اگه شما از این منظره ها حتی با یک galaxy s6 هم عکس بگیرید ممکنه به همین اندازه خارق العاده به نظر بیاد.

  5. คmïŕÎηƒεřηø

    این تصویر ها ساختگی هستن با عرض پوزش خیلی ضایع معلومه کیفیتش اینجور نیست :/

    1. علیرضا حبیب زاده

      ساختگی نیستن برادر من
      سامسونگ هر سال قبل از معرفی رسمی سری s و note یک سری نمونه به عکاس های مختلف میده تا دوربین اون رو تست کنند و باهاش عکاسی کنند این عکس ها هم برگزیده های اون هاست
      اگر منظورتون ادیت شدن عکس هاست که بله “قطعا” عکس ها ادیت شده ولی ادیت شدن کار زشت و تقلب نیست که! همه ی عکاس های حرفه ای عکس هاشونو ادیت میکنن (هر چند بسته به سبک عکاسیشون مرز خاصی رو نگه میدارند)

    2. علیرضا

      ببین داداش، لطفا تفکرات فرضی از خودت منتشر نکن. هر برندی، هر سایتی و هر صفحه ای که باشه، برند ها یک سری گواهی نامه میگیرند و قوانینی تو سایتشون هست که مانع میشه از اینکه برند سعی کنه مشتری رو گول بزنه یا امکاناتی غیر واقعی جلوه بده . سامسونگ هم مستثنا نیست و همین قوانین رو امضا کرده. لطف کن تو سایت بخش قوانین و مقررات رو هم ببین تا اینکه نظر غیر واقعی بدی

  6. پیمان

    عکس ها از کیفیت خوبی برخوردار هستند ، ولی در شرایط مشابه فکر نکنم همچین کیفیتی داشته باشند

  7. ali

    خوشبختانه رنگ هاش طبیعی تر از قبل شده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه