[گالری عکس] اتومبیل JUKE 2017 را ببینید؛ مروارید سیاه نیسان

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

خودروی نیسان «جوک» (JUKE) جزو  اتومبیل‌های «کراس اوور» (Crossover) بازار به حساب می‌آید که علاقه‌مندان متعددی هم دارد. حالا شرکت نیسان یک مدل محدود از این خودرو معرفی کرده که با نام «جوک مروارید سیاه» (Juke Black Pearl Edition) شناخته می‌شود. این مدل جدید کاملا سیاه رنگ است اما بخش‌هایی از داخل آن با رنگ سفید طراحی شده‌اند. همین ترکیب رنگ سیاه و سفید در داخل این خودرو زیبایی خاصی به وجود آورده است.

این مدل از خودروی جوک با موتور ۱.۶ لیتری چهار سیلندر با قدرت ۱۸۸ اسب بخار عرضه می‌شود. همچنین خریداران می‌توانند این خودرو را در دو مدل دیفرانسیل جلو و یا چهار چرخ متحرک خریداری کنند. اتومبیل جوک جدید با قیمت ۲۲.۵۵۰ هزار دلار راهی بازار می‌شود. البته اگر این خودرو را به صورت چهار چرخ متحرک خریداری کنید، باید ۲۴.۴۰۰ هزار دلار برای آن بپردازید. شرکت نیسان به این موضوع اشاره کرده که تنها ۱۲۵۰ عدد از این مدل خودروی جوک تولید می‌کند.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این خودروی زیبا را مشاهده کنید:

2017-nissan-juke-black-pearl-2

‌‌‌‌

منبع: Cnet

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar مهدی

    ۲۰۱۶ رو سوار شدم واقعا نازه. با خانواده احساس امنیت می کنم تو این ماشین ولی ۴ چرخ متحرک با اون یکی مدلش رو متوجه نشدم یعنی چی ؟
    مرسی

    1. Avatar صادق

      من مدل ۴چرخ متحرکشو یک ساله دارم(منطقه اروند) اصطلاحا میگن AWD All Wile Drive این مدلش ک مجهز به توربو شارژه ۱۹۰ اسب بخار قدرت داره ولی مدل معمولیش فقط دف جلو کار میکنه و توربو نداره و قدرتش ۱۱۷ اسب بخاره ولی ماشین بدرد خانواده نمیخوره فضای صندلی عقبش واقعا کمه در حد خانواده ۳نفری جواب میده
      اگه راهنمایی بیشتری خاستین در خدمتم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه