گرندپری آمریکا؛ مرسدس بازهم فراری را شکست داد

۵ بهمن ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

از نیمه‌ی فصل جاری فرمول یک، دیگر به بُرد مرسدس عادت کرده‌ایم؛ لوییس همیلتون، راننده‌ی تیم مرسدس توانست قهرمان گرندپری آمریکا شود. با وجود مشکلاتی که گریبان‌گیر فراری در هفته‌های اخیر گریبان هفته‌های اخیر شد، شاهد نتایج خوبی از این تیم ایتالیایی بودیم. در ادامه می‌توانید جدول رده‌بندی گرندپری آمریکا را ببینید:

این مسابقه درحالی برگزار شد که در مرحله‌ی تعیین خط، همیلتون، فتل و بوتاس به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کرده بودند و مسابقه‌ی اصلی را استارت زدند. همان‌طور که در جدول هم دیدید، همیلتون با ثبت زمان دقیق یک ساعت و ۳۳ دقیقه و ۵۰ ثانیه و ۹۹۱ هزارم ثانیه موفق شد که جایگاه اول این رقابت را بگیرد. بعد او، فتل و رایکنن، دو راننده‌ی تیم فراری با اختلاف زمانی ۱۰.۱۴۳ و ۱۵.۷۷۹ هزارم ثانیه مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند. مکس فرشتپن، راننده‌ی ۱۹ ساله‌ی تیم ردبول در شرف گرفتن مقام سوم بود که پس از ۵ ثانیه پنالتی به مقام چهارم رسید و در جایگاه بالاتری از راننده‌ی دوم مرسدس، والتری بوتاس قرار گرفت. در ادامه می‌توانید کلیپ کوتاهی از آنچه که در گرندپری آمریکا گذشت را ببینید.

در دور ۵۱، فتل توانست با ثبت زمان ۱ دقیقه و ۳۷ ثانیه و ۷۶۶ هزارم ثانیه با میانگین سرعت ۲۰۳.۰۰۳ کیلومتر بر ساعت، سریع‌ترین دور مسابقه را به نام خودش ثبت کند. مرحله‌ی بعدی از رقابت‌های فرمول یک مکزیک برگزار می‌شود. زمان دقیق برگزاری گرندپری مکزیک، هفتم آبان‌ماه راس ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران است.

منبع: Formula 1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه