گزارش اختصاصی دیجی‌کالا مگ از کنفرانس یاماها در ایران

۱ آذر ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت نامداران، نمایندگی فروش محصولات یاماها در ایران، روز پنجشنبه ۱۷ دی ماه اقدام به رونمایی از محصولات جدیدش در ایران کرد.

این برنامه با حضور مدیرعامل موزیک گلف این شرکت برگزار شد و مهم ترین محصولی که یاماها در آن معرفی کرد، سری جدید بلندگوهای سامورایی بود. این سری جدید، محصولی است که به‌صورت اختصاصی برای ایران طراحی شده است.

دیجی‌کالا مگ در ادامه این برنامه با گیوتن، مدیرعامل موزبک گلف شرکت یاماها گفت و گو کرد.

Yamaha_Winter_2016_Event_16

مدیرعامل موزبک گلف شرکت یاماها در گفت و گو با دیجی‌کالا مگ با اشاره به اینکه محصولات موسیقی این شرکت بیش‌ترین فروش را در ایران دارند گفت: “فروش محصولاتی نظیر پیانو و گیتار در ایران بسیار زیاد است و ایران در زمینه فروش ادوات موسیقی در خاورمیانه حرف اول را می زند.”

گیوتن در رابطه با درصد فروش محصولات در ایران نسبت سایر نقاط دنیا افزود: “از آنجایی که تخمین فروش در چنین سطحی، کار بسیار دشوار و پیچیده ای است درحال حاضر امار دقیقی از این موضوع در دست نداریم.”

وی درمورد فروش اینترنتی محصولات صوتی و بلندگوهای شرکت یاماها اضافه کرد: “بیشتر فروش محصولات صوتی ما به غیر از سازها در ایران به‌وسیله‌ی سنتی صورت می گیرد. چراکه مردم دوست دارند صدای محصولی که تهیه می‌کنند را بشنوند و سپس اقدام به خرید آن کنند. اینکار هنوز در بستر اینترنت امکان پذیر نشده و به همین دلیل، فروش محصولات ما در بازار بیش‌تر از فروش آن به‌صورت اینترنتی است.”

وی در پایان با اشاره به اینکه برداشته شدن تحریم ها می‌تواند اقتصاد ایران را رونق دهد گفت: “بعضی از محصولات شرکت یاماها، مانند موتور سیکلت‌ها، به دلیلی استفاده قطعات و بعضی فناوری‌های آمریکایی، نمی‌توانست وارد ایران شود. به نظر می‌رسد رفع تحریم‌ها علیه ایران باعث وارد شدن محصولات جدید و رونق اقتصاد این کشور شود.”‌

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar msk

    علی عالی بود

  2. Avatar بابک

    بسیار عالیه محصولات این کمپانی

  3. Avatar سعید

    خوبه جنساش یاماها

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه