گلکسی اس ۸ اکتیو به زیبایی گلکسی اس ۸ نیست

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ همیشه یک مدل اکتیو از گوشی‌های پرچم‌دار خودش را راهی بازار می‌کند. گوشی‌هایی که برای کار در شرایط سخت مورد استفاده قرار می‌گیرند و به همین دلیل ظاهر زیبای مدل‌های اصلی را ندارند. حالا سامسونگ قصد دارد گلکسی اس ۸ اکتیو را راهی بازار کند. مدلی که اصلا به زیبایی گلکسی اس ۸ معمولی نیست و خیلی بزرگ و سفت و سخت به نظر می‌رسد. انتظار می‌رود که این گوشی جدید از استانداردهای نظامی برخوردار باشد و از گواهی IP68 هم بهره ببرد. این گواهی باعث می‌شود که اس ۸ اکتیو تا عمق ۱.۵ متری و ۳۰ دقیقه در برابر نفوذ آب مقاوم باشد. البته این تلفن همراه هوشمند از نظر قدرت سخت افزاری دقیقا مانند گلکسی اس ۸ معمولی خواهد بود.

امروز تصویری هم از این گوشی به بیرون درز کرده که می‌توانید با ظاهر آن اشنا شوید. البته با نگاهی به این تصویر مشخص شده که مدل اکتیو از صفحه نمایش خمیده برخوردار نیست که اتفاقی منطقی به نظر می‌رسد. محافظت از صفحه نمایش خمیده آن هم در اندازه یک محصول نظامی کار بسیار سختی به نظر می‌رسد و سامسونگ تصمیم گرفته این گوشی را با صفحه نمایش مسطح راهی بازار کند.

هنوز از میزان ظرفیت باتری این گوشی خبر نداریم؛ اما شاید ظرفیت باتری مدل اکتیو از مدل معمولی بیشتر باشد. این اتفاق در گلکسی اس ۷ اکتیو افتاد و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی روی آن قرار گرفت. در حالی که مدل اصلی باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی داشت.

منبع: galaxyclub

‌‌
telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه