گلکسی اس ۹ با تراشه اگزینوس ۹۸۱۰ عرضه می‌شود

۲۵ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دو گوشی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس تا چند هفته دیگر رسما معرفی می‌شوند. تا این لحظه هم کلی خبر و شایعه مختلف درباره این تلفن همراه هوشمند به بیرون درز کرده است.  در حالی که همین چند روز پیش یکی از اولین بتچمارک‌های این تلفن همراه هوشمند لو رفته بود، امروز شاهد لو رفتن یک بنچمارک دیگر از این گوشی هستیم. البته تفاوت بنچمارک جدید با قبلی در این است که از تراشه اگزینوس ۹۸۱۰ برای گلکسی اس ۹ استفاده شده است. در بنچمارک قبلی از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ برای اس ۹ استفاده شده بود.

 

سامسونگ DeX جدید را در کنار گلکسی S9 ببینید.

این گوشی در حالت تک هسته‌ای توانسته امتیاز ۳۶۴۸ و در حالت چند هسته‌ای هم امتیاز ۸۸۹۴ را کسب کرده است. این امتیازات عملکرد بهتر تراشه اگزینوس را در مقابل اسنپ‌دراگون نشان می‌دهند. امتیازات گلکسی اس ۹ با اسنپ‌دراگون ۸۴۵ در حالت تک هسته‌ای ۲۳۷۸ و در حالت چند هسته‌ای ۸۳۲۳ بود.

مدل جهانی گلکسی اس ۹ با تراشه اگزینوس راهی بازار می‌شود و مدلی که در کشورهای آمریکا و چین عرضه می‌شود به تراشه اسنپ‌دراگون مجهز می‌شوند.

شرکت سامسونگ قصد دارد دو گوشی پرچم‌دار جدید خودش را در نمایشگاه MWC 2018 معرفی کند.

منبع: geekbench

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. پژمان

    ما هم حق انتخابی نداریم باید اگزینوس رو انتخاب کنیم در حالی که ۸۴۵ اسنپ دراگون یک سری ویژگی داره که اگزینوس فاقد اونه یکی کاهش چمشگیر مصرف انرژی هست که به روشن موندن بیشتر گوشی کمک میکنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه