گلکسی اس ۹ سنسور تشخیص چهره دارد

۳۰ آبان ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوشی گلکسی اس ۹

به نظر می‌رسد که گلکسی اس ۹ از سیستم‌های ایمنی جدیدی بهره می‌برد. گفته شده این تلفن همراه هوشمند از سنسور تشخیص عنبیه چشم با عملکرد و قدت بسیار بیشتری در مقایسه با گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸ بهره می‌برد و همچنین به تکنولوژی جدیدی برای تشخیص صورت مجهز شده است.

 

شایعه شده که گوشی گلکسی اس ۹ با هدفون بلوتوثی راهی بازار می‌شود.

 

رسانه‌های کشور کره جنوبی به این موضوع اشاره کرده‌اند که دوربین جلوی گوشی گلکسی اس ۹ همان ۸ مگاپیکسل مدل‌های قبلی خواهد بود؛ اما تغییرات مختلفی روی آن ایجاد شده و چند سنسور جدیدتر در کنار آن قرار گرفته است.

در حال حاضر دو گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸ از ویژگی تشخیص صورت و تشخیص عنبیه چشم بهره می‌برند و همچنین سنسور تشخیص اثر انگشت هم دارند. تکنولوژی تشخیص صورت هم از سال ۲۰۱۱ در سیستم عامل اندروید وجود داشت و کاربران با ویژگی جدیدی به اسم Face Unlock در این سیستم عامل مواجه شدند. البته در آن زمان کمتر شرکتی به سمت استفاده از این ویژگی حرکت کرد تا اینکه سامسونگ تصمیم گرفت از آن در گوشی‌های خودش استفاده کند.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی گلکسی اس ۹ تا مدتی دیگر وارد مرحله تولید انبوه می‌شود و به احتمال زیاد اواخر دی ماه یا اوایل بهمن ماه هم معرفی می‌شود.

 

منبع: theandroidsoul
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه