گوشی گلکسی اس ۹ مینی در راه است

۱۵ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی اس ۹ مینی

به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ در حال ساخت مدلی دیگر از گوشی گلکسی اس ۹ است که سخت افزار ضعیف‌تری دارد و با قیمت ارزان‌تری راهی بازار می‌شود. در شایعات گفته شده که این مدل جدید با نام گلکسی اس ۹ مینی شناخته می‌شود. شرکت سامسونگ تا زمان گلکسی اس ۵ مدل مینی گوشی‌های پرچم‌دار خودش را هم راهی بازار می‌کرد، اما با عرضه گلکسی اس ۶ این روند متوقف شد.

براساس اطلاعات منتشر شده گوشی گلکسی اس ۹ مینی با شماره مدل SM-G8750 شناخته می‌شود و به عنوان یک محصول میان‌رده راهی بازار می‌شود. براساس اطلاعات منتشر شده این گوشی به تراشه اسنپ‌دراگون ۶۶۰ مجهز شده که یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۱.۸۴ گیگاهرتز را در خودش قرار داده است. این تلفن همراه هوشمند ۴ گیگابایت رم دارد و با اندروید ۸ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

البته این احتمال وجود دارد که گوشی جدید سامسونگ در آینده با نام دیگری راهی بازار شود و به عنوان یک گوشی میان‌رده دیگر در اختیار کاربران قرار بگیرد. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که گوشی گلکسی اس ۵ مینی اکتیو هم با شماره SM-G870A شناخته می‌شد و شماره مدل گوشی گلکسی اس ۹ مینی هم خیلی به این مدل شباهت دارد. پس شاید سامسونگ قصد داشته باشد مدل مینی گوشی پرچم‌دار خودش را راهی بازار کند. حالا باید منتظر خبرهای بیشتر درباره این گوشی باشیم.

منبع: sammobile

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محمود

    اگه اینطور باشه و این شرکت یه گوشی چهار اینچی روانه بازار کنه یه کار خوب کرده چون به نظر من هنوز هم خیلی ها دوس دارن گوشی جمع وجور داشته باشن البته با سخت افزار قوی و به جای اینکه موقع بیرون رفتن از خونه گوشی رو دستشون بگیرن به راحتی داخل جیب قرار بدن بدون هیچ نگرانی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه