گلکسی اس ۹ با ۴ گیگابایت رم عرضه می‌شود

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی اس ۹

گفته می‌شود شرکت سامسونگ گوشی‌های گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس را احتمالا زودتر از موعد عرضه خواهد کرد. این شرکت پیشتر پرچم‌داران سری S را از اواسط تا اواخر اسفند معرفی می‌کرد. حال اگر این شایعات صحت داشته باشند ممکن است شاهد معرفی گوشی جدید سامسونگ در ماه دی باشیم.

طبق آنچه بنچمارک نشان داده گلکسی اس ۹ پلاس از تراشه اگزینوس ۹۸۱۰ استفاده می‌کند. این مدل ۴ گیگابایت رم دارد و از سیستم عامل اندروید Oreo استفاده می‌کند.

آخرین اطلاعاتی که در اختیار داریم نشان می‌دهد گوشی‌های گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس در بنچمارک‌ها هم تست شده‌اند. همانطور که احتمالا تا به حال خوانده باشید این دو گوشی با شماره مدل‌های SM-G960 و SM-G965 شناخته می‌شوند و مدل ۹۶۵ اخیرا در یک بنچمارک مورد آزمایش قرار گرفته است. این نکته مشخص است که تراشه اگزینوس ۹۸۱۰ در پرچم‌داران جدید سری S به کار خواهند رفت. طبق آنچه بنچمارک نشان داده گلکسی اس ۹ پلاس از تراشه اگزینوس ۹۸۱۰ استفاده می‌کند. این مدل ۴ گیگابایت رم دارد و از سیستم عامل اندروید Oreo استفاده می‌کند. با توجه به این مشخصات طبیعی است که گلکسی اس ۹ هم از نظر مشخصات کلی همین ویژگی‌‎ها را داشته باشد و احتمالا در ویژگی‌هایی چون نمایشگر و باتری با مدل پلاس تفاوت داشته باشد.

منبع: Phone Arena


برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه