[ویدیو] گلکسی نوت ۷ باز هم منفجر شد؛ این‌بار در یک همبرگر فروشی

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

حتما در جریان انفجارهای گلکسی نوت ۷ و آتش گرفتن این گوشی قرار گرفته‌اید. اتفاقی که باعث شد سامسونگ این گوشی را از سرتاسر دنیا جمع‌آوری کند و مدل‌های سالم آن را در اختیار مردم قرار دهد؛ اما به نظر می‌رسد که مشکل به شکل کامل در مدل سالم برطرف نشده و این گوشی‌ها هم منفجر می‌شوند و کار به جایی رسیده که اپراتورهای موبایل کشور آمریکا آن‌ها را نمی‌فروشند.

گلکسی نوت ۷ در رستوران برگر کینگ آتش گرفت.

انفجارهای گلکسی نوت ۷ در مدل‌های تازه وارد و به ظاهر سالم همچنان ادامه دارند. در جدید گزارش منتشر شده، مشخص شده که این گوشی در یکی از رستوران‌های «برگر کینگ» (Burger King) در کره‌ی جنوبی منفجر شده است. حتی فیلمی هم از لحظه‌ی این اتفاق منتشر  شده که در ادامه می‌توانید آن را ببینید.

موضوع انفجار گلکسی نوت ۷ از جایی نگران کننده‌تر می‌شود که ممکن است این گوشی در کیفی باشد که با آتش گرفتنش موجب بروز یک آتش‌سوزی بزرگ‌تر شود. حتی این انفجار می‌تواند خسارت جانی به همراه داشته باشد که البته چندین مورد این چنینی هم گزارش شده است.

این اتفاقات باعث شده که شایعه شود شرکت سامسونگ فعلا تولید گلکسی نوت ۷ را متوقف می‌کند تا بتواند راهی برای بر طرف کردن مشکل آتش گرفتن آن پیدا کند.

در ادامه می‌توانید ویدیوی آتش گرفتن این گوشی را ببینید:

منبع: SamMobile

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۹ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    سامسونگ نیاز به همچین اتفاقی داشت که یکم از سودش بزنه و گوشی در حد توانش بسازه
    مطمن هستم این اتفاق خودش باعث پیشرفت بیشتری در بازار موبایل میشه و شاهد موبایلهای خیلی قویتر از سامسونگ هستیم

  2. Avatar امیر

    خیلی سر گوشیهاش خورد از جیب مردم.بازارو تو دست گرفت و قیمتارو تحت انحصارش درآورد و کلا قیمت گذاریرو به سطح جدیدی برد و خصوصا با تبلیغات زیاد دیگه سرارو شیره مالید.با اینکه از قیافعو کارایی پرچمداراش خوشم میاد ولی ازین جزغاله شدن گوشی جدیدش زیاد ناراحت نیستم.باید یبار گوشش کشیده میشد.هر دو سه ماه چندتا گوشی میده و تمام سطوحو میخواد قبضه کنه.اون اپل هم فرقی با این نداره. اینا باید هر سه سال یه گوشی بدن بیرون.پول تیغیدن از جیب مردم هم حساب کتاب داره.یه تلوزیون لامپی داشتیم سالها جواب داد و هنوزم رنگش از السیدیوو پلاسماعی که گرفتیم بهتر بود.تازه یکم الیدی بهتر نشون میده.با تبلیغات چنان شستشوی مغزی میدن که تمام جنساشونو در هر دوران به فروش کامل برسونن و بعد تکنولوژی بعدیو رو کنن.کلا این اتفاقا برای هر شرکتی که نبض بازارو میخواد تودست بگیره کاملا لازمه.والا.بیچاره مصرف کننده

  3. Avatar sepehr

    هههه سامسونگیا غیب شدن کم کم… سامسونگ ابروی هرچی شرکت در زمینه فناوری و تکنولوژی بود رو برد…. برو کفشتو بدوز اخه تورو چه به رقابت با اپل…

    1. Avatar Ivenex

      آره سامسونگ گوشی صدا میده
      سامسونگ چندین باگ داره
      سامسونگ بدون نمایندگی و گارانتیه
      سامسونگ مشکل بلوتوث داره
      سامسونگ پنل استفاده شده داره
      سامسونگ بود که تو آیفون ۶ پلاس مشکل دوربین داشت
      سامسونگ بود زیر شارژ هنگ میکرد
      سامسونگ بود که شارژ دهیش از glx mad هم کمتر بود
      سامسونگ بود که واسه ضد آب کردن جک هدفونو حذف کرد

    2. Avatar امیر

      داداش سامسونگ خ شرکت بزرگیه با این چیزا هیچ مشکلی واسش پیش نمیاد من طرفدارش نسم ولی واقعیت رو نمیشه ندیده گرفت.

    3. Avatar رضا طاهری

      واقعا بعضیا یه طوری حرف میزنن انگار دنیای تکنولوژی مدیون اوناست. سمسونگ و اپل هر دو از بزرگان فناوری هستن ولی ما چرا باید به فتوحاتشون افتخار کنیم یا از سقوط رقیبشون خوشحال بشیم. واقعا درک نمیکنم. مگه تیم فوتبالن….

  4. Avatar Yas

    سلام من خودم ترفدار سامسونگ نیستم خدایش ولی آخه فلافل فروشی نیست که تعطیل بشه با این اتفاق درسته اتفاقی که افتاده فاجعست ولی سامسونگ شرکته بزرگیه و خیلی چغرو بدبدنه به این راحتیا نابود نمیشه ترفدارا هم خیلی زیاد داره تو دنیا فکر نکنم اونا هم ولش کنن

  5. Avatar Alireza

    مقدمات بازگشت باشکوه نوکیا داره آماده میشه .
    اولیش انفجار نوت هفت بود 🙂

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه