گلکسی نوت ۷ با اندروید N عرضه نخواهد شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که نزدیک به دو ماه تا معرفی رسمی گلکسی نوت ۷ فاصله داریم، به نظر می‌رسد که این گوشی شرکت سامسونگ با اندروید N راهی بازار نخواهد شد.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گلکسی نوت ۷ با اندروید N عرضه نمی‌شود.

همین چند ساعت پیش بود که در تصویری لو رفته، مشخص شد نوت جدید با نام Galaxy Note 7 راهی بازار می‌شود. هم اکنون خبر دیگری از این گوشی منتشر شده که به استفاده از اندروید ۶.۰.۱ روی آن اشاره می‌کند. به نظر می‌رسد که اندروید N تا زمان عرضه‌ی گلکسی نوت جدید آماده‌ی استفاده نمی‌شود و سامسونگ از اندروید ۶ روی این گوشی استفاده می‌کند.

در تصویری که برای این موضوع منتشر شده، گفته شده که گوشی SM-N930A سامسونگ که به احتمال زیادی نسل جدید نوت خواهد بود برای اپراتور AT&T کشور آمریکا در حال ساخت است و با اندروید ۶.۰ عرضه می‌شود. لازم به ذکر است که گلکسی نوت ۵ با شماره مدل N920A ساخته شده بود.

Galaxy_Note_7_Leaked

البته گوگل گفته که سعی می‌کند اندروید N را در تابستان کامل کند و آن را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دهد؛ اما از آنجایی که نوت ۷ در اواسط مرداد ماه راهی بازار می‌شود، سامسونگ زمان کافی برای شخصی‌سازی این سیستم عامل ندارد و نمی‌تواند ویژگی‌های جدید گلکسی نوت ۷ را در آن قرار دهد.

هنوز این خبر به شکل رسمی تایید نشده و شاید سامسونگ بتواند نسخه‌ی نهایی اندروید N را از روز اول در گوشی جدید خودش قرار دهد.

منبع: Napid Roid

‌‌‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar Arsalan

    واقعا دم سامسونگ و سری نوت گرم. از همه نظر عالیه

  2. Avatar علی جوادی

    این غول دنیای فبلتها رو دوباره دگرگون و بازسازی میکنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه