گلکسی نوت ۸ مدل‌های طلایی و مشکی خواهد داشت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

امروز روی سایت برخی از اپراتورهای تلفن‌های همراه به دو مدل گلکسی نوت ۸ اشاره شده است. موضوع جالب اینجاست که گفته شده این گوشی در دو رنگ مشکی و طلایی عرضه خواهد شد.

تقریبا چیزی به معرفی رسمی گلکسی نوت ۸ باقی نمانده است. سامسونگ این گوشی را چند روز دیگر رسما در مراسمی که در شهر نیویورک برپا می‌شود معرفی خواهد کرد و سرانجام با مشخصات رسمی این محصول آشنا می‌شویم. البته که دیروز هم تصاویری از این گوشی به بیرون درز کرده بودند.

در شایعات مختلف به این موضوع اشاره شده که نوت ۸ در چند رنگ مختلف در اختیار علاقه‌مندان قرار میگیرد. به نظر می‌رسد که این تلفن همراه هوشمند مدلی آبی رنگ هم خواهد داشت. موضوع رنگ چند سالی می‌شود که از اهمیت ویژه‌ای نزد کاربران پیدا کرده است. رنگ‌های جدید واقعا می‌توانند روی فروش گوشی‌ها تاثیر زیادی داشته باشند. از این رو شرکت‌های مختلف از جمله سامسونگ و اپل سعی کرده‌اند پرچم‌دارهای جدید خودشان را در رنگ‌های بیشتری عرضه کنند تا بتوانند نظر مردم را جلب کند.

شما دوست دارید گوشی‌های جدید بازار در چه رنگی عرضه ‌شوند؟ آیا موضوع رنگ برای‌تان اهمیت دارد یا بیشتر دوست دارید محصولی با قیمت معمولی‌تر داشته باشید.

 

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. علی

    من که برام زیاد رنگ مهم نیست و اصلا به رنگ پول نمی دم . دوست دارم گوشی ای که قصد خریدش رو دارم قیمت خوبی داشته باشه و حتما پرچم دار باشه . حالا مهم نیست پرچمدار چه سالی فقط پرچم دار باشه . چون گوشی های پایین ، میان و بالا رده همشون دارای نقص های کاملا عمدی هستند . و وقتی بخری می بینی چقدر نقص داره و همش هم عمدی هست برای این که گوشی های پرچم دار قشنگ توی چشم بیان .

    یعنی پول دادن به گوشی های غیر از پرچم دار اشتباه است . ( البته در صورتی که داشته باشی ولی نخوای خرج کنی ) یعنی میان رده ۲ یا ۳ سال پیش رو بخر ولی پایین میان بالا رده نخر . چون صد در صد یک چیزی توش کم کار کردن . بار ها بهم ثابت شده این مطلب .

    در کل فقط پرچم دار ، اگه پرچم دار اون سال باشه که عالیه اگه پول نداشتی مال پارسال یا ۲ سه سال پیش هم باشه خوبه

    ببخشید طولانی شد .

  2. علی

    قرمز دور طلایی

  3. امید

    بیشتر شبیه یخچاله تا موبایل /:

    1. سیدحسین هاشمی

      خیلی وقته که تمام گوشیها شبیه یخچال صاف و بی روح شدن

    2. محمد

      شما زیبایی ها رو نمیبینی برادر من. اپل برای شما شایسته تره.

    3. محمد

      صد شرف داره به کاشی حرارتی سونی ،؛اپل بدون خلاقیت در طراحی و دیگر برند ها …..سری نوت همیشه قدرتمنده ، حسود

    4. علی جوادی

      تا الان گوشی دستت نبوده و نمیدونی گوشی چیه؟کلاس و قشنگی فقط با اس ۸ و نوت ۸ میسر میشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه