گلکسی On7 2016 از FCC مجوز گرفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی گلکسی On7 2016 چندروز پیش مجوز خود را از TENAA در چین دریافت کرد و حالا این گوشی از FCC آمریکا هم مجوز گرفته است.

البته برعکس TENAA، دریافت مجوز از FCC موجب انتشار مشخصات یا عکس‌هایی از دستگاه نمی‌شود اما به هرحال به‌لطف مشخصات منتشر شده توسط TENAA می‌دانیم که سامسونگ، گلکسی On7 2016 را با نمایشگری ۵.۵ اینچی راهی بازار کرده است که دقت تصویر ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ پیکسل می‌دهد.

وشی جدید سامسونگ در رنگ‌های طلایی، صورتی-طلایی، مشکی و طلایی متالیک راهی بازار می‌شود.

این گوشی با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۲۵ کار می‌کند که یک پردازنده‌ی مرکزی هشت هسته‌ای با فرکانس ۲ گیگاهرتز و یک پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 506 را در خود جای داده است. گلکسی On7 2016 دارای ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی است و درمورد دوربین هم باید به دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی‌اش اشاره کنیم. این گوشی در دکمه‌ی Home مجهز به حسگر اثر انگشت است و اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو را به‌صورت پیش‌نصب روی خود دارد.

fcc7

طبق اخباری که از این‌سو و آن‌سو به دست‌مان می‌رسد، گوشی جدید سامسونگ در رنگ‌های طلایی، صورتی-طلایی، مشکی و طلایی متالیک راهی بازار می‌شود و باتری آن هم ۳۰۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود.

از آن‌جایی که گلکسی On7 2016 حالا مجوزهای لازم را دارد و از طرف دیگر نمایشگاه IFA 2016 هم نزدیک است، می‌توانیم این احتمال را در نظر بگیریم که سامسونگ On7 2016 را در این نمایشگاه در برلین رونمایی کند.

نمایشگاه IFA از ۱۲ تا ۱۷ شهریور در برلین برگزار می‌شود.

منبع: Phone Arena

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه