گلکسی S7 در دو اندازه‌ی مختلف عرضه می‌شود

۸ دی ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

الان ماه‌هاست که شایعه‌های متعددی درباره‌ی گوشی جدیدی که قرار است سامسونگ عرضه کند، می‌شنویم. جدیدترین خبری که در این رابطه منتشر شده اعلام می‌کند که گلکسی S7 در دو سایز متفاوت وارد بازار خواهد شد، پس باید منتظر دو گوشی از شرکت سامسونگ باشیم که فرق‌هایی با هم دارند.

سری‌های Edge از سامسونگ دارای لبه‌های منحنی هستند که ارگونومیک‌تر است و نگه داشتن آن با یک دست، راحت‌تر از مدل ساده است.

از منابع مختلف اطلاعاتی درباره‌ی ویژگی سخت‌افزاری، ظاهر، کیبورد فیزیکی، درگاه کارت حافظه، چیپ‌ست و زمان عرضه‌ی این محصول جدید سامسونگ با سیستم عامل اندرویدی فاش شده و حتی ویدیویی هم از آن منتشر شده بود؛ شنیده‌ایم که گلکسی S7 قرار است نمایشگر حساس به فشار و اسکنر مردمک چشم کاربر داشته باشد.

قبلا در شهریور ماه هم Asia Today گفته بود که به احتمال زیاد باید منتظر دو مدل ۵٫۲ اینچی و ۵٫۸ اینچی از گلکسی S7 باشیم. به تازگی منبع خبری Electronic Times در کره‌ی جنوبی هم این را تایید کرده و گفته که دو مدل از این گوشی در دست عرضه است: یکی با نمایشگر ۵٫۲ اینچی و دومی ۵٫۵ اینچی اِج (Edge). (سری‌های Edge از سامسونگ دارای لبه‌های منحنی هستند که ارگونومیک‌تر است و نگه داشتن آن با یک دست، راحت‌تر از مدل ساده است.)

Galaxy-S7-Leak

با توجه به خبرهایی که تا حالا درز پیدا کرده و تجربه‌ای که از محبوبیت سری Edge دیده‌ایم، به نظر واقعا بعید بود که سامسونگ بخواهد تولید مدل اج را فاکتور بگیرد. برای درک بهتر موضوع، در نطر داشته باشید که گلکسی S6 نمایشگری ۵٫۱ اینچی و نمایشگر گلکسی S6 اج پلاس به اندازه‌ی ۵٫۷ اینچ است.

قرار است که ۵ میلیون دستگاه Galaxy S7 تولید بشود؛ حدود دو سوم این تعداد (۳٫۳ میلیون) S7 و بقیه S7 اج هستند که نمایشگر بزرگ‌تر و منحنی دارد.

احتمالا گوشی گلکسی S7 یک روز قبل از کنفرانس جهانی موبایل معرفی می‌شود و منبع خبری Electronic Times نیز در ادامه‌ی توضیحات‌اش گفته که احتمالا در بهمن ماه عرضه خواهد شد. (در حالی که پیش‌تر Wall street Journal گفته بود که این گوشی در اسفند عرضه می‌شود.)

منبع: Tech Radar، Mashable، The Verge و Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. امین حمیدی

    سلام . بی صبرانه منتظر معرفی اس ۷ سامسونگ مخصوصا سری اج این شرکت هستم.
    سری اج سامسونگ از نوت اج تا اج پلاس …واقعا بینظیر هستند و در دست گرفتن آن حتی در زمان خاموشی صفحه بسیار شیک و خاص جلوه میکند وقتی روشن میکنی اوج هیجانش تازه آغاز میشه ….امیدوارم نواقص جزیی که الان شاهدش هستیم(هم نوت اج داشتم ۶ ماه و الانم اج ۶ پلاس دستمه ) بر طرف بشه . چون نوع کارکرد نوت اج با اس ۶ اج و اج پلاس کمی متفاوت هستش و آن کاربردی که در نوت اج داشت رو در این گوشی آنچناان مشاهده نمیکنم

  2. رضوی

    سامسونگ ….بگذار بلک بری جوهر طراحیگوشی اندرویدیش با کیبورد خشک بشه بعد بدو ازش کپی کن…..

    1. Ali S

      همون بلک بری صفحه ادج سامسونگ رو کپی کرد

  3. علی جوادی

    انشاالله که S7esge رو میخرم…لوکس ترین و زیباترین گوشیهای جهان فقط سری اج سامسونگه و بس….

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه