گلکسی S8 و اپل‌واچ، جایزه‌ی بهترین‌های سال را گرفتند

۴ دی ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

برنده‌ی بهترین گجت‌های فناوری محبوب سال توسط Mobile Choice Consumer Awards مشخص شد. این سایت هرساله محصولات منتخب فناوری در انگلستان را اعلام می‌کند.

در لیست محصولات برنده‌، نام سامسونگ گلکسی S8 به عنوان گوشی منتخب سال و بهترین گوشی از نظر دوربین به چشم می‌خورد. سامسونگ گلکسی S8 با طراحی منحصربه‌فرد خود توانست نظر بسیاری از مشتریان و منتقدان را به خود جلب کند. این گوشی یک صفحه‌نمایش کم‌حاشیه با لبه‌های خمیده دارد و از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسل، ۴ گیگابایت رم و یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

گوشی‌ هوآوی Honor 9 هم برنده‌ی گوشی‌های نسبتا ارزان‌قیمت در بازار گوشی‌های میان‌رده شد. هوآوی Honor 9 در ماه جولای امسال به بازار عرضه شد. این تلفن همراه هوشمند به یک صفحه‌نمایش ۵.۱۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰، یک دوربین ۲۰ مگاپیکسل و ۶ گیگابایت رم مجهز شده است.

گوشی Moto E4 هم به عنوان بهترین گوشی از نظر ارزش خرید با قیمت کم‌تر از ۱۵۰ پوند انتخاب شد. موتو E4 یک تلفن همراه هوشمند اقتصادی است که از نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن HD بهره می‌برد. این گوشی به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی، ۲ گیگابایت رم و باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است.

در این میان، اپل‌واچ سری ۲ هم جایزه‌ی بهترین‌ ساعت هوشمند را از آن خود کرد. اپل واچ سری ۲، ساعت هوشمند اپل ست که از نمایشگر ۱.۶۵ اینچی، ۵۱۲ مگابایت رم و یک باتری ۳۳۴ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

منبع: GSMarena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar Amir.A.m

    پس نوت۸ چی طور شد؟!
    اون که از هر نظر بهتره اس هشته که!

  2. Avatar ///mahdispd

    ینی اس ۸ از نوت۸ بهتره؟؟؟

    1. Avatar محمد

      نوت هشت و ایفون ده احتمالا مورد قضاوت قرار نگرفتند

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه