گلکسی S8 با تراشه‌ی اگزینوس سری ۹ عرضه می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در برخی گزارش‌ها به این موضوع اشاره شده بود که گوشی گلکسی S8 سامسونگ با تراشه‌ی اگزینوس ۸۸۹۵ راهی بازار می‌شود؛ اما حالا شایعات جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که این تلفن همراه هوشمند با تراشه‌ی اگزینوس سری ۹ راهی بازار خواهد شد که قدرت پردازی بیشتری در مقایسه‌ی با سری ۸ دارد.

قبلا گفته شده بود که تراشه‌ی اگزینوس ۸۸۹۵ نزدیک به ۷۰ درصد سریع‌تر از مدل‌های قبلی بوده و سرعت فرکانس آن هم به ۳.۰ گیگاهرتز رسیده است. همچنین این تراشه با فناوری ۱۰ نانومتری ساخته شده که انرژی کمتری مصرف می‌کند و قدرت بالاتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در گزارش‌های جدید گفته شده که تراشه‌ی اگزینوس سری ۹ سامسونگ از مودم جدیدی با نام Shanon 359‌ بهره می‌برد که می‌تواند کیفیت تماس‌ها بهتر کند. البته این شرکت از مدل‌های قبلی مودم‌های Shanon در گوشی‌های گذشته استفاده کرده بود و حالا باید ببینیم که نسل جدید این مودم در تراشه‌ی اگزینوس سری ۹ به چه صورت عمل می‌کند. همچنین گفته شده که این مودم از جدیدترین استاندارد‌های LTE هم پشتیبانی خواهد کرد.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گلکسی S8 تا چند ماه دیگر راهی بازار خواهد شد و دو مدل دارد که هیچ کدام آن‌ها صفحه نمایش مسطح نخواهند داشت.

منبع: WCCTECH

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar محمد جواد

    من صفحه نمایش خمیده نخوام باید دست به دامن کی بشم؟!!

  2. Avatar reza ch

    خب اینطور که مشخصه قراره سنگ تموم بزاره
    حداقل در ظاهر که اینطوره
    بحرحال میدوارم یچیز خیلی خوب رو کنه چون واقعا داره انتظاراتو بالا میبره
    بیصبرانه منتظرم……❤️

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه