آیا گلکسی S8 به سنسور تشخیص اثرانگشت جدید مجهز می‌شود؟

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد که گوگل تنها شرکتی نخواهد بود که قصد دارد ژست‌های حرکتی به سنسور تشخیص اثر انگشت گوشی‌های خودش اضافه کند. به‌تازگی یکی از پتنت‌هایی که سامسونگ قبلا ثبت کرده بود به بیرون درز کرده که درباره‌ی ژست‌‌های حرکتی سنسور تشخیص اثر انگشت است. قابلیتی که باعث می‌شود کاربران بتوانند با این سنسور کارهای بیشتری انجام دهند.

در پتنت سامسونگ به این موضوع اشاره شده که سنسور تشخیص اثر انگشت به حرکت انگشت به سمت چپ، راست، بالا و پایین حساس خواهد بود. با حرکت دادن انگشت به سمت بالا مرورگر اینترنتی گوشی باز می‌شود و با حرکت دادن انگشت به سمت چپ می‌توان به لیست تماس‌ها دسترسی داشت. با حرکت دادن انگشت به سمت راست هم به قسمت پیام‌های کوتاه دسترسی خواهید داشت.

samsung-patent-drawings

پتنت سامسونگ که به تازگی اطلاعات آن به بیرون لو رفته، مربوط به یک سال و نیم پیش می‌شود. حالا به نظر می‌رسد که تکنولوژی آن‌قدر پیشرفت کرده که بتوان از این سنسورهای جدید در گوشی‌ها استفاده کرد. در حال حاضر شرکت‌های گوگل و هواوی سنسورهای تشخیص اثر انگشت گوشی‌های خودشان را با ژست‌های حرکتی راهی بازار کرده‌اند.

این احتمال وجود دارد که این ویژگی‌ها روی سنسور تشخیص اثر انگشت گلکسی S8 قرار بگیرد.

منبع: Phone Arena

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Shahrokh

    امیدوارم سامسونگ بتونه با این گوشی پوز همه رو به خاک بماله من که منتظر s8میمونم وقطعا میخرمش چون شاه کار تاریخ خواهد بود.

  2. (Ali)

    عجب غولی بشه اینs8

  3. MOJ4

    نوکیا سالاری میکرد هنوز بالاترشو ندیدم حیف با ورود اندروید و کنارگیری کردنش از کورس جاموند

  4. یاسر

    یادش بخیر یه همچین چیزیرو رو دکمه وسطی نوکیا داشتیم

  5. Next is Now

    روزی نیست که از شنیدن اخبار شگفت انگیز Galaxy S8 ذوق زده نشیم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه