گلکسی S8 و نوت ۸ در نسخه‌ی Enterprise عرضه می‌شوند

۴ دی ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ گلکسی نوت ۸ درحال حاضر یکی از گران‌ترین تلفن‌های هوشمند لوکس اندرویدی در بازار جهانی است. در کنار این پرچم‌دار، گلکسی S8 و S8 پلاس هم توانسته‌اند به لطف طراحی نوآورانه و قدرت بالا نظر بسیاری از مشتریان را جلب کنند. حالا سامسونگ دست به اقدام جدیدی زده و این تلفن‌های هوشمند را در نسخه‌ی Enterprise عرضه می‌کند.

درحقیقت مدل Enterprise این گوشی‌ها مشخصات یکسانی با مدل‌های استاندارد دارند. درعوض سامسونگ در این نسخه امتیازاتی را برای مشتریان درنظر گرفته است. از ویژگی‌های مهم این گوشی، سیستم به‌روزرسانی نرم‌افزار آن‌هاست. به این صورت که این گوشی‌ها  برای ۳ سال قابلیت دریافت آپدیت OTA را دارند. سامسونگ هم‌چنین درنظر دارد به مدت ۳ سال ماهانه پچ‌های امنیتی برای نسخه Enterprise عرضه کند. گارانتی این نسخه هم از ۲ سال به ۳ سال رسیده تا خیال مشتریان از هر بابت راحت باشد.

درحال حاضر نسخه‌ی Enterprise گلکسی S8 و نوت ۸ فقط در بازار کشور آلمان به فروش می‌رود. انتظار می‌رود که این نسخه به زودی در بازار دیگر کشورهای اروپا هم عرضه شود. درنظر داشته باشید که نسخه بازار اروپای این گوشی‌ها بجای Snapdragon 835 SoC به Exynos 8895 SoC مجهز شده است.

منبع: Gizbot

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar محمد مهدی مطیعی راد

    یه مدل خاص میده با یه اسم خاص با قیمت گرونتر کلی هم سر مشتریاش منت میزاره که چی… ۳سال میخواد از گوشی مثلا پرچمدارش پشتیبانی کنه…
    واقعا خنده داره… هه

    اونوقت همین اپل که اینقدر دشمن داره اینجا حداقل ۵ سال گوشیهاشو بدون هیچ منتی پشتیبانی میکنه

  2. Avatar شهاب

    خب الان گوشی های پبش فروش شده ی نوت ۸ هم جزو نسخه اینتر پرایز هستن؟؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه