گلکسی X با صفحه‌نمایش منعطف تقریبا آماده معرفی است

۲۳ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سامسونگ گلکسی X

در دو روز گذشته اخبار زیادی پیرامون گوشی‌ سامسونگ با صفحه‌نمایش منعطف که تحت عنوان گلکسی X شناخته می‌شود، شنیده‌ایم. حجم این اخبار به شکل قابل‌ملاحظه‌ای افزایش یافته و ظرف چند روز گذشته به اندازه چندماه گذشته در این مورد خبر شنیده‌ایم. از اخبار منتشر شده در این روزها به نظر می‌رسد سامسونگ این گوشی با صفحه‌نمایش منعطف را به نمایشگاه CES امسال آورده است. البته سال گذشته هم سامسونگ یک نمونه اولیه از این مدل را به نمایشگاه آورده بود اما ظاهرا این بار با مدلی که تقریبا کامل شده طرف هستیم که در ماه نوامبر سال ۲۰۱۸ شاهد تولید عمده آن خواهیم بود.

ظاهرا سامسونگ روی دو مدل بازشونده و تاشونده کار کرده است اما احتمالا فعلا شاهد تولید عمده مدل بازشونده خواهیم بود. گلکسی X یک صفحه‌نمایش بزرگ ۷.۳ اینچی دارد که برای دیدن ویدیو ایده‌آل به نظر می‌رسد. در عین حال می‌توانید این صفحه‌نمایش بزرگ را تا کنید و توی جیب‌تان قرار دهید.

به هر حال طی روزهای آینده شاهد انتشار مجموعه دقیق‌تری از اطلاعات درباره این گوشی متفاوت و هیجان‌انگیز سامسونگ خواهیم بود. به نظر می‌رسد که بلاخره پس از مدت‌ها انتظار گوشی با صفحه‌نمایش منعطف به بازار خواهد آمد.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه