سامسونگ مشکل ضد آب بودن گلکسی S7 Active را برطرف کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در چند هفته‌ی گذشته کاربران مختلفی به ضد‌آب نبودن گوشی گلکسی S7 Active اشاره کردند و حتی آزمایش‌هایی روی این گوشی انجام دادند که این گفته‌ی آن‌ها را تایید می‌کرد. البته سامسونگ اندکی بعد ضد آب نبودن گوشی خودش را تکذیب کرد؛ اما گفت که موضوع را پیگیری می‌کند.

سامسونگ گوشی‌های گلکسی S7 Active که مشکل ضد آب بودن دارند را تعویض می‌کند.

سامسونگ پس از بررسی‌های صورت گرفته گفت:” مشکلی در خط تولید این گوشی وجود داشته که باعث می‌شده برخی مدل‌ها با مشکل به دست کاربران برسند. این مشکل برطرف شده  و اکنون تمام گوشی‌ها ضد آب هستند.”

همچنین سامسونگ اعلام کرد که اگر گوشی گلکسی S7 Active کاربران با این مشکل مواجه شد و آسیب دید، آن گوشی را تعویض می‌کند. البته از آنجایی که این مشکل در تمام گوشی‌های تولید شده نبوده، شرکت سامسونگ قصد جمع‌آوری مدل‌های فروخته شده را ندارد.

این شرکت گفته که اگر گوشی کاربران مشکل ضد آب بودن داشت، باید محصول را به فروشگاهی که گوشی را از آن خریده‌‌اند پس بدهند یا آن را مستقیم برای سامسونگ ارسال کنند تا گوشی تعویض شود. البته این پیشنهاد تا زمانی ادامه دارد که ضمانت‌نامه گوشی به پایان نرسیده باشد. در غیر این صورت سامسونگ گوشی‌هایی که مشکل ضد آب دارند را تعویض نمی‌کند.

منبع: The Verge

‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar han

    خنده داره این سامسونگ خودش اصلا تست نمیکنه و نمیدونه فقط میده بیرون

    این مردمند که تستش می کنند…..هههههه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه