گوشی‌های نوکیا با اندروید برمی‌گردند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نام نوکیا حس نوستالژیکی را زنده می‌کند که یادآور خاطرات‌مان با نام‌آشناترین برند تولیدکننده‌ی گوشی‌های تلفن همراه است؛ بسیاری از ما حداقل یک گوشی نوکیا را در دست داشته‌ایم و برای خیلی‌ها این گوشی اولین تجربه‌ی کار با گوشی‌های تلفن همراه بوده است.

بعد از این‌که مایکروسافت بخش موبایل نوکیا را خرید، قراردادی بین مایکروسافت و نوکیا امضا شد که مواد خاصی داشت: نوکیا نباید تا سه‌ماهه آخر سال ۲۰۱۶ میلادی از برند خود در گوشی‌ها و دیگر دستگاه‌ها استفاده کند.

نوکیا می‌خواهد هرچه سریع‌تر به صنعت گوشی‌های تلفن همراه برگردد و این‌بار گوشی‌های نوکیا با سیستم‌عامل اندروید می آیند.

از آن‌جایی که در حال حاضر به این تاریخ رسیده‌ایم، نوکیا به‌طور رسمی اعلام کرده که قصد دارد هرچه سریع‌تر به صنعت گوشی‌های تلفن همراه برگردد و این‌بار گوشی‌های نوکیا با سیستم‌عامل اندروید می آیند. البته این دستگاه‌ها در همان کارخانه قدیمی ساخته نمی‌شوند و در عوض توسط شرکت چینی HMD تولید خواهد شد.

یک مناع خبری چینی افشا کرده که مدیر واحد چین نوکیا از تولید ۳ یا ۴ دستگاه با برند نوکیا و سیستم‌عامل اندروید در سه‌ماهه آخر سال ۲۰۱۶ خبر داده است. این دستگاه‌ها هم شامل تبلت و هم تلفن همراه هستند.

در شایعه‌های قبلی آمده بود که نوکیا مشغول کار روی دو گوشی هوشمند رده‌بالاست. گفته می‌شد این گوشی‌ها از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ استفاده می‌کنند و آخرین نسخه‌ی اندروید یعنی نسخه ۷.۰ نوقا روی آن‌ها نصب شده است. هردو گوشی بدنه‌ی فلزی ضد گردوغبار دارند و در دو مدل کوچک و بزرگ می‌آیند.

به‌هرحال لازم نیست زیاد صبر کنیم تا همه‌چیز درباره‌ی محصولات جدید نوکیا روشن شود. به‌زودی اطلاعات دقیق‌تری درباره‌ی بازگشت برند نوکیا به بازار گوشی‌های تلفن همراه خواهیم داشت.

منبع: Phone Arena

?????? ??????? ???????? ????? ??? ????

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar مهدی

    من یکی از طرف داران نوکیا هستم از بازگشت نوکیا خیلی خوشحال شدم امیدوارم پر قدرت جلو بیاد تا دوباره مثل قبل با محصولات با کیفیتش بازار را به دست بگیرد

  2. Avatar محسن

    یعنی میشه یه روزی هم همین بلا سر ایران خودرو و سایپا بیاد و اینا برن چند سالی گم بشن یهو با یه تحول جدید بیان؟!

  3. Avatar kamran

    پس کی میاد بگیرم دیگه مثه قدیم از سامسونگ بدم میاد یه زمانی با تولید گلکسی و البته به لطف اندروید تونست یه خودی نشون بده ولی الان برندهایه دیگه هم همین مشخصاتو دارن چه بسا خیلی هم بهتر .ساسونگ حرف تازه ای واسه گفتن نداره و گوشی هایی با یه سری طرح بی مزه و تکرایی فقط تغیر در اسم مدل.خلاصه نوکیا باشه که دیگه کسی به این گوشیها نگا نمیکنه

  4. Avatar محمدرضا

    فنلاندی ها شایسته پیشرفتن. نهایت تشکر به خاطر انگری بردز. امید است نوکیا همچون گذشته بغرد و شاهد فروپاشی سامسونگ باشیم 🙂

  5. Avatar اشکان

    نوکیا برگرده به بازار ایران اونم تو چند مدل بالارده و میان رده کل بازارو میگیره دستش هنوز نصف ایرانیا نوکیا رو بیشتر از اندوریدی قبول دارن و به زور تلگرام نوکیا کنار گذاشتن

  6. Avatar احمد

    نوکیا شاید یکه تاز بازار بود اما از برند نوکلا چه خبر؟
    برندهای عالی دیگری هم مثلا نوکلا بودند که دیگر خبری از آنها نیست. لطفا در مورد آنها هم گزارش تهیه کنید.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه