گوشی‌های گلکسی J6 و J4 رسما معرفی شدند

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
گلکسی J6

سامسونگ دو گوشی جدید را به سری گوشی‌های گلکسی J اضافه کرد. از بین ویژگی‌های مهم گوشی‌های گلکسی J6 و J4 می‌توانیم به نمایشگر AMOLED، توجه ویژه به دوربین سلفی و قیمت مناسب اشاره کنیم. گلکسی J6 اولین گوشی از این سری گوشی‌ها است که از «نمایشگر بی‌کران» (Infinity Display) ۵.۶ اینچی AMOLED با نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ بهره می‌برد. رزولوشن آن ۷۲۰ در ۱۴۴۰ است و در سمت راست و چپ آن، حاشیه‌های کمی مشاهده می‌شود.

تراشه‌ی اگزینوس ۷۸۷۰ با بهره‌گیری از ۸ هسته با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز، قلب تپنده‌ی این گوشی محسوب می‌شود و در کنار آن باید به بهره‌گیری از ۳ گیگابایت حافظه رم هم اشاره کنیم.۳۲ گیگابایت حافظه داخلی هم این گوشی هم به لطف پشتیبانی از کارت حافظه microSD قابل افزایش است.

گلکسی J6

در پشت این گوشی، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با لنزی که از گشودگی دیافراگم f/1.9 تعبیه شده که البته فاقد لرزش‌گیر اپتیکال است. دوربین سلفی هم از نوع ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 است و در کنار آن یک فلش LED تعبیه شده که می‌تواند سه حالت مختلف روشنایی را ایجاد کند؛ قابلیتی که مطمئنا مورد استقبال طرفداران عکس‌های سلفی قرار خواهد گرفت. در نهایت باید به سیستم‌عامل این گوشی اشاره کنیم که اندروید ۸.۰ اوریو با رابط کاربری Samsung Experience است. انرژی این باتری از طریق یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و حسگر اثر انگشت هم در پشت گوشی قرار گرفته است.

گوشی گلکسی J4 هم از نمایشگر ۵.۵ اینچی سوپر AMOLED با نسبت تصویر ۱۶:۹ و رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ بهره می‌برد. تراشه‌ی اگزینوس ۷۵۷۰ با استفاده از ۴ هسته در فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز، وظیفه‌ی پردازش این گوشی را بر عهده دارد. این گوشی مجهز به ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است که این مقدار حافظه از طریق کارت microSD افزایش می‌یابد.

گلکسی J4

دوربین اصلی این گوشی، مشابه دوربین اصلی گلکسی J6 است اما دوربین سلفی آن این‌گونه نیست و از سنسور ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد هرچند فلش LED مشابه J4 در کنار آن تعبیه شده است. سیستم‌عامل این گوشی هم اندروید ۸.۰ اوریو است و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی منبع انرژی این ساعت محسوب می‌شود.

از لحاظ قیمت، باید بگوییم که مدل ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی گلکسی J6 با قیمت ۲۴۰ دلار و مدل ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی آن با قیمت ۲۰۵ دلار در هند به فروش می‌رسد. در مورد قیمت گلکسی J4 هنوز رسما خبری اعلام نشده است.

منبع: gsmarena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar مجید

    چرا تو دیجی کالا نیست که نقد و بررسیشو بخونیم؟؟

  2. Avatar مهدی

    در هرسالی سری gسامسونگ جز پرفروش ترین میان رده های بازار بودند.که در سال ۲۰۱۸ با رابط کاربری جدید وارد بازار شده وهمچنین طراحی انها که کم کم داد شبیه به پرچم داران سامسونگ میشود

    1. Avatar محمدرضا

      داداچ j ن g!!

  3. Avatar مهدی

    من خیلی منتظر این لحظه بودم.هواوی روزی ۱۰۰گوشی می فرسته بازار که نه پشتیبانی میکنه گوشی هارو و نه نسخه اندروید میفرسته!در ضمن زود هم قدیمی میشه اما سامسونگ یه گوشی رو با هدف میفرسته وکیفیت نمایشگر بهتری هم دارند

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه