گوشی ارزان قیمت نوکیا با اندروید ۷.۰ راهی بازار می‌شود

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

می‌دانیم که نوکیا در سال ۲۰۱۷ دوباره گوشی‌های خودش را راهی بازار می‌کند. حتی مشخص شده که این شرکت یک گوشی رده بالا و یک گوشی رده پایین هم در دست ساخت دارد تا بتواند مخاطب‌های مختلفی به‌دست بیاورد.

به‌تازگی اطلاعات جدیدی از گوشی ارزان قیمت این شرکت در بنچمارک GFXBench لو رفته و مشخص شده که این محصول فعلا با نام «نوکیا پیکسل» (Nokia Pixel) شناخته می‌شود که احتمالا نام آن در زمان عرضه تغییر خواهد کرد. براساس اطلاعات منتشر شده این گوشی به اسنپ‌دراگون ۲۰۰ مجهز شده که یک پردازنده‌ی دو هسته‌ای با فرکانس ۱.۱۹ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 302 را در خودش قرار داده است. این تلفن همراه هوشمند ۱ گیگابایت رم دارد و به سیستم شارژ سریع‌ ۳.۰ مجهز شده و گفته شده که اندروید ۷.۰.۱ هم روی آن نصب شده است.

این گوشی در بنچمارک GFXBench توانسته امتیاز ۴۰۴ را در حالت تک هسته‌ای و در حالت چند هسته‌ای هم امتیاز ۶۶۱ را به دست بیاورد.

البته چند ماه پیش اطلاعاتی از یک گوشی نوکیا منتشر شده بود که D1C نام داشت و به نظر می‌رسید که یک محصول میان‌رده بود. این گوشی امتیاز ۶۸۲ در حالت تک هسته‌ای و امتیاز ۳۲۲۹ را در حالت چند هسته‌ای به دست آورده بود. تلفن همراه هوشمند میان‌رده‌ی نوکیا از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۴۳۰ بهره می‌برد و ۳ گیگابایت رم دارد.

با توجه به این شایعات، نوکیا تا چند ماه دیگر سه محصول جدید در رده‌های مختلف راهی بازار خواهد کرد. به احتمال زیاد در نمایشگاه MWC 2017 شاهد این محصولات خواهیم بود.

منبع: TimesNews.co.uk

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar احمد

    من نوکیا قدیمی دارم عالی بوده ،امیدوارم نسخه اندروید آن هم مثل نسخه قدیمی اون باشه

  2. Avatar میلاد

    پس کو کجاست چرا من نمیبینمش که بخرم.

  3. Avatar Alireza

    اگه قیمتش کم باشه که عالیه .
    هر چند متاسفانه تو خود شرکت گوشی هاش ساخته نمیشه ولی باز هم دلیل نمیشه برای بی کیفیت بودنش چون این مسئولیت رو به فاکسکان سپرده .

  4. Avatar مهدی کریمی

    عالیه، نوکیا بدون شک طی چند سال آینده در رده پرفروشهای بازار موبایل قرار خواهد گرفت.

  5. Avatar مهران

    بی صبرانه منتظر محصولات برند باسابقه و باکیفیت نوکیا هستم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه