گوشی ال‌جی G7 اواخر خرداد ماه رسما معرفی می‌شود

۱۴ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوشی ال‌جی G7

شرکت ال‌جی به تازگی به خبرگزاری‌های کشور کره جنوبی اعلام کرد که گوشی پرچم‌دارش که شاید با نام G7 یا هر اسم دیگری راهی بازار شود، اواخر خرداد ماه معرفی خواهد کرد. در چند ماه گذشته شایعات درباره نام نهایی این محصول بسیار زیاد بوده و منابع مختلف می‌گفتند که این گوشی با نام جدیدی راهی بازار می‌شود.

 

گوشی LG G7 مخفیانه به نمایش درآمد!

براساس اطلاعات منتشر شده گوشی ال‌جی G7 با صفحه نمایش LCD راهی بازار می‌شود و خبری از صفحه نمایش OLED روی این گوشی نیست. همچنین گفته شده صفحه نمایش این تلفن همراه هوشمند ۳۵ درصد انرژی کمتری مصرف می‌کند.

شایعات می‌گویند که استفاده از صفحه نمایش LCD برای این گوشی باعث شده که هزینه ساخت آن کاهش پیدا کند. به همین دلیل پرچم‌دار جدید ال‌جی هم با قیمت پایین‌تری راهی بازار خواهد شد. یکی دیگر از ویژگی‌های اصلی این گوشی پشتیبانی از هوش مصنوعی خواهد بود. شرکت ال‌جی قبلا چنین ویژگی را در گوشی ال‌جی V30s قرار داده بود.

انتظار می‌رود که گوشی ال‌جی G7 اولین محصول ال‌جی باشد که از دوربین دوتایی با دیافراگم f/1.5 بهره می‌برد. این تلفن همراه هوشمند به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ مجهز شده و ۶ گیگابایت رم دارد. ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هم برای آن در نظر گرفته شده است.

منبع: etnews

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه