گوشی ال‌جی V20 اواسط شهریور با اندروید نوقا عرضه خواهد شد

۱۷ شهریور ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت ال‌جی در یک مصاحبه مطبوعاتی اعلام کرده گوشی جدید LG V20 جانشین گوشی LG V10 خواهد شد. این مدل پرچم‌دار دوم شرکت ال‌جی خواهد بود. تولیدکننده این گوشی اطلاعات زیادی درباره آن منتشر نکرده اما مشخص شده که این مدل با اندروید ۷ نوقا کار خواهد کرد.  آنطور که اعلام شده این گوشی قابلیت چندرسانه‌ای گسترده‌تری هم خواهد داشت.

ماه گذشته شایعات بیان می‌کردند که شرکت ال‌جی گوشی V20 را در ماه سپتامبر عرضه خواهد کرد. آن زمان اخباری هم درباره ویژگی‌های این گوشی منتشر شده بود. شایعات بیان می‌کردند این مدل صفحه نمایشی بزرگ با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ خواهد داشت. در عین حال این هم گفته شده بود که ال‌جی V20 مانند ال‌جی V10 یک صفحه‌نمایش دوم هم خواهد داشت. دوربین سلفی دوتایی و بدنه بسیار مقاوم در برابر افتادن و ضربه از دیگر ویژگی‌های این گوشی عنوان شده.

همانطور که می‌دانید ال‌جی G5 پرچم‌دار اول شرکت ال‌جی آنطور که این شرکت توقع داشت موفقیت کسب نکرد. ال‌جی از فروش این گوشی راضی نبود و این امر باعث جابه‌جایی برخی از مدیران بخش موبایل هم شد. به هر حال با توجه به فروش ناموفق آن پرچم‌دار حال امید ال‌جی به گوشی V20 است تا بتواند با موفقیت آن ناکامی‌های ال‌جی G5 را جبران کند. شاید یکی از مشکلات اصلی شرکت ال‌جی این باشد که گوشی‌اش اواسط شهریور عرضه می‌شود و می‌دانیم در آن زمان احتمالا بازار گلکسی نوت ۷ هم داغ خواهد بود. مشکل دیگر این است که مدتی پس از آن هم آیفون جدید شرکت اپل عرضه می‌شود. به این ترتیب پرچم‌دار دوم گوشی‌های ال‌جی در شرایطی که رقابت بسیار دشوار و نفس‌گیر است به بازار وارد می‌شود اما امیدوار است بتواند از پس رقبایش بربیاید.

منبع: PhoneArena


مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه