[ویدیو] گوشی اندرویدی جدید بلک‌بری با نام DTEK50 رسما معرفی شد

۲۳ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در طول چند هفته‌ی گذشته شایعات زیادی درباره‌ی دومین گوشی اندرویدی بلک‌بری شنیده‌ بودیم. از جمله درباره‌ی نام این گوشی حرف‌های مختلفی گفته شد اما بالاخره امروز معلوم شد که اسم رسمی گوشی اندرویدی بلک‌بری، DTEK50 است.

DTEK50 درواقع نسخه‌ی تغییر برند یافته‌ی گوشی Idol 4 آلکاتل است؛ تفاوت بین این دو گوشی مشخصا در نسخه‌ی مخصوصی است که بلک‌بری از اندروید ارایه داده است.

همان‌طور که خبر داشتیم DTEK50 درواقع نسخه‌ی تغییر برند یافته‌ی گوشی Idol 4 آلکاتل است؛ گوشی میان‌رده‌ای که در ابتدای سال ۲۰۱۶ میلادی معرفی شده بود. تفاوت بین این دو گوشی مشخصا در نسخه‌ی مخصوصی است که بلک‌بری از اندروید ارایه داده و با نسخه‌ی آلکاتل متفاوت است.

این گوشی برنامه‌ی BlackBerry Hub و کیبورد بلک‌بری را به‌صورت پیش‌نصب خواهد داشت. BlackBerry Hub یک برنامه برای دسته‌بندی و مدیریت پیام‌های دریافتی از برنامه‌های ارتباطی مختلف است. در عین حال نرم‌افزار DTEK هم در این گوشی امنیت آن را در سطح بالایی قرار داده است. DTEK اپلکیشن‌های شما را رصد می‌کند و درصورتی که متوجه استفاده از دوربین و ویدیو بدون اطلاع صاحب گوشی شود، او را باخبر می‌کند. این قبیل اطلاع‌رسانی‌ها در مواقعی مثل روشن بودن میکروفون یا سیستم ثبت موقعیت و ارسال پیامک هم انجام می‌شود.

DTEK50

آن‌طور که شرکت بلک‌بری می‌گوید DTEK50 امن‌ترین گوشی اندرویدی موجود در بازار است. از دیگر امکانات این گوشی همچنین باید به Convenience Key و امکانات جست‌وجوی بلک‌بری اشاره کرد.

اما درمورد مشخصات این گوشی، همان‌هایی را به‌خاطر آورید که درمورد Idol 4 آلکاتل می‌دانیم. این گوشی نمایشگر ۵.۲ اینچی با دقت تصویر ۱۰۸۰p دارد. دوربین پشت آن ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص فاز خودکار و فلش LED است. همچنین دوربین جلوی این گوشی ۸ مگاپیکسلی است. DTEK50 با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۱۷ کار می‌کند و ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌داخلی دارد. باتری این گوشی ۲۶۱۰ میلی‌آمپری است و از اندورید مارشمالو ۶.۰ بهره می‌برد.

گوشی اندرویدی جدید بلک‌بری در حال حاضر برای پیش‌سفارش روی وب‌سایت بلک‌بری قرار گرفته است و درکشورهایی مثل آلمان، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، آمریکا، کانادا و… در دسترس خواهد بود. قیمت این گوشی حدودا ۲۹۹ دلار است و تا ۱۸ مرداد به دست مشتریان می‌رسد.

با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و ویدیوی معرفی DTEK50 را ببینید.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. AZB

    فرشته خانم خواهش میکنم چی میشه یه لینک دانلود واسه همه ی ویدیو های دیجیکالا مگ بزارین من خیلی دوست دارم دانلود کنم ولی متاسفانه نمیشه عاجزانه خواهشمندم لینک ها رو بزارین

  2. فرخ کاردان

    ای جان! بلک بری عشقه!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه