Xperia XZ پرمیوم محتوا HDR سرویس Netflix را پخش می‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با امکان تماشای سرگرمی‌های مورد علاقه در Netflix با فناوری فوق‌العاده «دامنه پویای بالا»‏ (HDR)، تجربه کاربری دارندگان اکسپریا XZ پرمیوم بهتر از قبل می‌شود.

چرا HDR این‌قدر هیجان‌انگیز است؟ چون رنگ، کنتراست و نور همه ارتقا می‌یابند و تجربه‌ای همه‌ جانبه و مانند دنیای واقعی را ارائه می‌کنند که فقط باید دید تا باور کرد. مارکوس یی، متخصص توسعه روابط تجاری Sony Mobile، درباره اینکه چرا HDR قابلیت فوق‌العاده‌ای برای طرفداران Netflix و دارندگان Xperia XZ Premium است، گفت: «HDR به تماشاگران امکان تجربه فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را با رنگ‌هایی فوق‌العاده و همانند دنیای واقعی و جزئیاتی بیشتر برای واقع‌گرایی چشمگیر، فراهم می‌آورد. Netflix پیشروی حوزه سرگرمی است و اکنون کاربران XZ Premium می‌توانند محتوای ویدیویی را با بالاترین کیفیت ممکن در هر کجا که می خواهند، تماشا کنند. »

کسانی که آن‌قدر خوش‌شانس بوده‌اند که تاکنون مالک XZ Premium شده باشند و اشتراک ممتاز Netflix را برای تماشای فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی با قابلیت HDR دارند، تنها کافی است به تنظیمات Netflix رفته و کیفیت پخش جریانی ویدیو را روی «high» قرار دهند و هم‌زمان از سرعت بالای اتصالشان به اینترنت اطمینان حاصل نمایند.

کاربران Netflix می‌توانند تعداد زیادی از برنامه‌ها را با کیفیت HDR تماشا کنند. در طول سال ۲۰۱۷ هم تعداد زیادی از برنامه‌ها به این عناوین اضافه خواهند شد.

‌‌‌‌‌‌‌

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه