گوشی تکنو فانتوم ۸ رسما در ایران رونمایی شد

۱۱ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه
تکنو فانتوم ۸

صبح امروز و در سمیناری که با حضور مدیران شرکت یاس و تکنو به همراه جمعی از خبرنگاران در هتل اسپیناس تهران برگزار شد، شرکت تکنو از جدیدترین پرچم‌دار خود با نام «فانتوم ۸» به‌صورت رسمی در ایران رونمایی کرد.

در ابتدای این مراسم، محمود صفار، مدیر عامل شرکت یاس (نماینده انحصاری تکنو موبایل) روی صحنه آمد و با اشاره به اینکه امروز اولین نشست خبری تکنو در ایران برگزار می‌شود، گفت: «یاس یکی از شرکت‌های قدیمی در حوزه موبایل است و از ابتدا تمام تلاش خودش را در بخش مشتری مداری انجام داده و خوشحالم عنوان کنم گوشی‌های تکنو که وارد ایران کرده‌ایم، از لحاظ کیفیت فوق العاده بوده و در تمام شهرها درصد رضایت‌مندی بالایی از محصولات تکنو داشته‌اند.»

فانتوم ۸ دارای دو دوربین ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی است و قابلیت ۱۰ برابر سوپر زوم دارد.

تکنو در سال ۲۰۰۶ فعالیت خودش را آغاز کرد و در طی این سال‌ها آن را گسترش داد. تکنو مانند سایر برندها محصولات را در دسته‌بندی‌های مختلف تولید می‌کند که مهم‌ترین آن‌ها پرچم‌دارانش است که تحت عنوان فانتوم ارایه شده است. سری Camon بهترین دوربین‌های سلفی را دارد، رده پاور برترین باتری را داشته و رده اسپارک به دیزاین زیبا مطرح است.

تکنو ۱۰ سال سابقه تولید محصول دارد که توانسته در طی این مدت، رابطه خودش با مصرف کننده را بهتر کند. استراتژی اصلی شرکت تکنو اندیشه جهانی و عملکرد منطقه‌ای است و عمده تمرکزش بر روی کشورهای آفریقایی بوده و یکی از دستاوردهای بزرگ و تازه آن حضور در هند و البته ایران است. شرکت تکنو بیش از ۱۳هزار فروشگاه را تا پایان سال ۲۰۱۸ در سراسر دنیا پشتیبانی می‌کند.

قائم مقام یاس سپس به سراغ جدیترین پرچم‌دار این شرکت در رده فانتوم رفت و گفت: «تکنو دو سال پیش نخستین محصول سری فانتوم را به بازار عرضه کرد که با نام فانتوم ۵ معرفی شد و پس از آن فانتوم ۶ و ۶ پلاس معرفی گردید. برای تولید جدیدترین پرچم‌دار یعنی فانتوم ۸، بیش از ۱۰۰۰ مهندس در شرکت تکنو و به مدت ۱۵ ماه کار کردند که نتیجه آن توزیع محصول در بیش از ۵۰ کشور دنیا بوده است.»

فانتوم ۸ دارای دو دوربین ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی است و قابلیت ۱۰ برابر سوپر زوم دارد. لنز گوشی هم توسط شرکت سونی تولید شده که توانایی دریافت نور بیشتر و سرعت فوکوس بالاتری دارد. دوربین سلفی پرچم‌دار تکنو ۲۰ مگاپیکسلی است که امکان ثبت عکس‌های متفاوتی را به شما می‌دهد.

فانتوم ۸ مجهز به پردازنده ۸ هسته‌ای مدیاتک با فرکانس کاری ۲.۶ گیگاهرتز و ۶ گیگابایت رم است. بدنه این دستگاه را الماس درخشان می‌نامند که از ۸ لایه گوناگون در آن استفاده شده است، فریم دورش از جنس فلز بوده و در نهایت شما با یک دستگاه منحصربه‌فرد و به‌روز طرف هستید.

ریش‌پور در پایان افزود: «این گوشی در سه رنگ سورمه‌ای، طلایی و مشکی به بازار ایران عرضه می‌شود و قیمت در نظر گرفته شده برای آن ۱.۴۱۵.۰۰۰ تومان است.»

منبع: تکنو ایران

برای عضویت در خبرنامه و شرکت در قرعه‌کشی از اینجا ثبت‌نام کنید:

    برچسب‌ها :
    دیدگاه شما

    ۲ دیدگاه
    1. asml

      هههههههههه وقتی اچ تی سی پشت یو یازده را اینجوری درخشان و زیبا زده بوددستگاه منحصر به فرد نبود حالا این شد منحصر به فرد عجب آدمایی هستید شما

    2. پژمان

      ماشالا به چشم و ابروش
      برای حمایت از تولیدات داخلی گمرک نبندن به گوشی های خارجی صلوات

    loading...
    بازدیدهای اخیر
    بر اساس بازدیدهای اخیر شما
    تاریخچه بازدیدها
    مشاهده همه