گوشی جدید آلکاتل به همراه یک هدست واقعیت مجازی عرضه می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
OneTouch Idol 4S

شرکت «آلکاتل» (Alcatel) اعلام کرد که گوشی OneTouch Idol 4S را به همراه Google Cardboard عرضه می‌کند که به شکل یک هدست واقعیت مجازی طراحی شده است.

گوشی OneTouch Idol 4S شرکت آلکاتل با یک هدست واقعیت مجازی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

شرکت آلکاتل برای اینکه بتواند مشتریان بیشتری در کشورهای مختلف به‌دست بیاورد، تصمیم گرفته محصولات خودش را با تجهیزات مختلفی راهی بازار کند. این شرکت در زمینه‌ی تولید تلفن‌های همراه میان‌رده عملکرد بسیار خوبی داشته و توانسته نظر مردم را در این سطح از تلفن‌های همراه هوشمند به سمت خودش جلب کند.

این شرکت به تازگی تلفن همراه هوشمند OneTouch Idol 4S را معرفی کرده که از یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی AMOLED بهره می‌برد. برای این تلفن همراه هوشمند از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۵۲، سه گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده شده است. البته میزان حافظه‌ی داخلی را می‌توان با کارت حافظه ارتقا داد. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این تلفن همراه هوشمند می‌توان به یک دوربین ۱۶ مگاپیسلی در پشت و یک دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی در جلو اشاره کرد. شرکت آلکاتل محصول جدید خودش را با قیمت ۴۰۰ دلار به فروش می‌رساند و به همراه آن یک هدست واقعیت مجازی هم به خریداران می‌دهد.

Alcatel OneTouch Idol 4S

گوشی OneTouch Idol 4S شرکت آلکاتل

‌‌‌‌‌

هنوز مشخص نشده که آیا گوشی Idol 4 که مدل ارزان‌تر Idol 4S به شمار می‌رود هم با هدست واقعیت مجازی عرضه می‌شود یا خیر. این گوشی که ۲۵۰ دلار قیمت دارد از یک صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی بهره می‌برد و ۲ گیگابایت رم و تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۱۷ روی آن قرار گرفته است. این دو تلفن همراه هوشمند در اردیبهشت ماه راهی بازار خواهند شد.

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar واقعیت مجازی

    عجب ایده ی خلاقانه ای.
    ای کاش همه ی شرکت های تولید کننده ی گوشی همین کار رو انجام بدهند.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه