گوشی جدید آلکاتل خاموش نمی‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

شرکت آلکاتل به تازگی گوشی جدیدی با نام Pixi 4 Plus Power معرفی کرده که از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و به همین دلیل یک همراه بسیار خوب در طول روز به حساب می‌آید و با خرید آن نگران خاموش شدن گوشی نخواهید بود.

گوشی جدید آلکاتل تا ۲ روز روشن می‌ماند.

با توجه به ادعادی آلکاتل باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گوشی Pixi 4 Plus Power تا ۲ روز گوشی را روشن نگه می‌دارد؛ البته به شرط اینکه کاملا معمولی با گوشی کار کنید. با این تلفن همراه هوشمند می‌توان تا ۱۴ ساعت ویدیو تماشا کرد که در نوع خودش یک رکورد جالب به حساب می‌آید. باتری این گوشی به تکنولوژی شارژ سریع هم مجهز شده و نقش یک پاوربانک را ایفا می‌کند. با استفاده از کابل microUSB می‌توانید وسیله‌های دیگری که به این محصول متصل می‌شوند را شارژ کنید.

گوشی Pixi 4 Plus Power از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با دقت تصویر ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسلی دارد و از ۱ گیگابایت رم بهره می‌برد. ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای آن در نظر گرفته شده که می‌توان این مقدار را با کارت حافظه ارتقا داد. این گوشی از LTE پشتیبانی نمی‌کند؛ اما می‌توان روی آن دو سیم‌کارت قرار داد. گوشی جدید شرکت آلکاتل به اندروید ۶.۰ مجهز شده و به احتمال زیاد از تراشه‌ی مدیاتک بهره می‌برد که هنوز مدل آن مشخص نشده است.

تاریخ عرضه Pixi 4 Plus Power مشخص نشده و نمی‌دانیم با چه قیمتی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این گوشی را مشاهده کنید:

منبع: alcatel-mobile

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar وحید پرتوی

    به نظر من برای این دوره از تکنولوژی این کانفیگ کمی ناکافی به نظر میرسه و آزار دهنده خواهد بود. ا گیگابایت رم، نبود LTE و مخصوصا ۸ گیگابایت حافظه داخلی که مطمئنن کمتر از ۴ گیگ در دسترس خواهد بود و برای نصب تعداد متوسط از اپلیکیشن ها هم کافی نخواهد بود.

  2. Avatar محمد علي

    پاور بانکی که تماس هم برقرار میکنه!

  3. Avatar محمد

    دوستان عزیز ، شرکت GLX خودمون هم یک گوشی جدید در حال تولید داره به اسم پارس که باطریش ۵ هزاره! و از خیلی جهات از این سر تره.رم ۲ گیگ ، قیافه ی خیلی لوکس تر، پشتیبانی ۴جی ، وهمچنین به صورت پیش فروش، فقط ۵۰۰ تومنه درحالیکه با این قیمت میتونید گوشی با همین مشخصات بگیرید با باتری حدود۲ هزار میلی آمپر!! فقط اسم برند ایرانیه که این وسط غریب مونده…
    البته درسته که طراحی و تولید قطعات کاملا توی ایران نیست ، ولی حداقلش اینه که چند صد نفر ایرانی و هم وطن در مسیر مونتاژ و مشارکت در تولید و طراحی این گوشیا مشغول به کارن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه