گوشی جدید ال‌جی با تکنولوژی جدید شارژ بی‌سیم

۲۶ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

قابلیت شارژ کردن گوشی به طور بی‌سیم چندسالی هست که از نظر تکنیکی قابل استفاده است اما در بسیاری مواقع با بهترین کیفیت و سهولت در اختیار کاربران قرار نگرفته. اما ظاهرا گوشی جدید شرکت ال‌جی از قابلیت شارژ بی‌سیم بهره می‌برد و در آن از تکنولوژی شارژ  رزونانس مغناطیسی استفاده شده.

تا این لحظه درباره ویژگی‌های دیگر این گوشی، نام آن یا مشخصات‌اش حرفی به میان نیامده. همچنین نمی‌دانیم این گوشی کی به بازار عرضه می‌شود اما احتمال دارد که معرفی آن در ماه‌های آینده اتفاق بیفتد. این تکنولوژی چندسالی است که در نمونه‌ها و طرح‌های اولیه مورد استفاده قرار گرفته اما تا به حال در یک محصول برای مصرف‌کننده نهایی عرضه نشده است. یکی از دلایل عرضه نشدن محصولی با تکنولوژی رزونانس مغناطیسی هم این بود که تولیدکنندگان مزیت چندانی برای این تکنولوژی در قیاس با تکنولوژی شارژ القایی که سامسونگ و برخی دیگر از تولیدکنندگان از آن استفاده می‌کنند قایل نبودند.

اما ظاهرا ال‌جی این تکنولوژی را بهبود داده و گویا حالا استفاده از این تکنولوژی ارزشش را دارد. برد این شارژر جدید تا ۷ سانتی‌متر است و قدرت شارژ کردن آن هم بسیار بهبود یافته. در واقع یکی از مشکلات همیشگی این مدل شارژرها این بود که از شارژ کردن گوشی با سیم بسیار ضعیف‌تر بودند و دیرتر شارژ می‌شدند اما قدرت بیشتر این تکنولوژی این ایراد را تا حد زیادی پوشش خواهد داد.

گرچه با استفاده از تکنولوژی رزونانس مغناطیسی سرعت شارژ بیشتر می‌شود اما کماکان استفاده از آن در گوشی‌ای مثل جانشین ال‌جی G5 حرکت پرخطری است. به همین خاطر است که خیلی‌ها حدس می‌زنند ال‌جی از این تکنولوژی در یکی از گوشی‌های میان رده‌اش استفاده کند.

منبع: BGR

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه