گوشی جدید سامسونگ با صفحه‌نمایش تاشو سال ۲۰۱۸ عرضه می‌شود

۲۱ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

رییس بخش موبایل سامسونگ اعلام کرده که این شرکت تا سال ۲۰۱۸ گوشی‌هوشمند با صفحه‌نمایش تاشو را عرضه می‌کند.

شاید بیان این خبر در شرایطی که به معرفی آیفون بسیار نزدیک شده‌ایم تا حدی برای منحرف‌کردن افکار از این رویداد است. به هر حال سامسونگ همین امروز این خبر را پخش کرده که قرار است در سال ۲۰۱۸ گوشی با صفحه‌نمایش قابل انعطاف خود که مدت‌ها است منتظرش هستیم را عرضه کند.

شرکت سامسونگ اخیرا گلکسی نوت ۸ را معرفی کرده است. این فبلت که بسیار پرطرفدار است پیش‌فروش خوبی داشته؛ ظاهرا در کشور‌های کره‌‎جنوبی و ایالات متحده آمریکا اعداد و ارقامی به ثبت رسیده که رکوردشکن بوده‌اند. صرفا در کره‌جنوبی شاهد ۶۵۰ هزار مدل پیش‌خرید بوده‌ایم که با توجه به قیمت ۹۳۰ دلاری گوشی تعداد بالایی به حساب می‌آید.

حال سامسونگ وعده معرفی گوشی با صفحه‌نمایش تاشو خود را منتشر کرده. کارشناسان معتقدند تولید عمده چنین گوشی‌ای با سخت‌افزار قدرتمند و بدنه باریک کار بسیار دشواری خواهد بود. بعضی از متخصصان پیش‌بینی می‌کردند به این زودی‌ها شاهد معرفی چنین گوشی نخواهیم بود اما ظاهرا سامسونگ می‌خواهد این مدل را تا سال ۲۰۱۸ وارد بازار کند.

منبع: Phone Arena

‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar حسین

    درسته علم پیشرفت می کنه ولی نه یه شبه. قرار نیست که یهو از edge برسیم به یه صفحه نمایش کاغذی که می شه تاش کرد. این صفحه نمایش ساخته می شه ولی کم کم ۸ سال دیگر نه الانه. این حرفا برا ایجاد حاشیه و از همه مهم تر درگیر کردن ذهن ها به s9 است.

  2. Avatar ساسان

    امکان نداره همچین کاری کنه. شاید تا چند سال دیگه گوشی بسازن که تا حدی قابل انعطاف باشه ولی این مدلی که توی عکس وجود داره تا ده سال آینده به هیچ وجه نمیسازه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه