گوشی جدید سامسونگ شبیه به HTC 10 است

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

سری گوشی‌های Galaxy S و Galaxy Note به کنار، شرکت سامسونگ گوشی‌های میان‌رده‌ی زیادی هم می‌سازد؛ طوری که سامسونگ توانسته است بازار گوشی‌های میان‌رده را هم با محصولات‌اش به دست بگیرد. طبق شایعه‌ی جدیدی که منتشر شده، سامسونگ گوشی میان‌رده‌ی جدیدی به اسم Galaxy C5 در دست ساخت دارد. این طور که از تصاویر این گوشی بر می‌آید، Galaxy C5 بدنه‌ای تمام فلزی دارد.

ظاهرا چیپ‌ست اصلی این گوشی، اسنپ‌دراگون ۶۱۵ یا اسنپ‌دراگون ۶۱۷ خواهد بود.

سری گوشی‌های Galaxy C را تا به حال چند باری در شایعات دیده‌ایم؛ اما سامسونگ به طور رسمی حرفی از وجود این سری گوشی‌ها نزده است. همین چند وقت پیش، گوشی C7 را در بنچمارک‌های موبایل دیدیم که سخت‌افزاری بسیار قوی را هم در خود جای داده بود.

گوشی جدید Galaxy C5 که می‌توانید آن را در تصاویر پایین ببینید، شماره‌ی مدل‌اش SM-C5000 است. براق بودن بدنه‌ی این گوشی هم به دلیل کاور سیلیکونی است که روی آن قرار گرفته.

از مشخصات این گوشی خبر نداریم، اما ظاهرا چیپ‌ست اصلی این گوشی، اسنپ‌دراگون ۶۱۵ یا اسنپ‌دراگون ۶۱۷ خواهد بود. این گوشی هم‌چنین احتمالا چهار گیگابایت حافظه‌ی RAM خواهد داشت. دوربین اصلی این گوشی هم دقتی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلوی‌اش دقتی ۸ مگاپیکسلی دارد. با تمام این اوصاف، اگر این مشخصات صحت داشته باشند، می‌توانیم به جرات Galaxy C5 را تنها کمی پایین‌تر از S7 قرار دهیم.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۱ دیدگاه
  1. Avatar Ali S

    خب باشه دوستان اصلا سامسونگ کپی کاره از همه هم کپی میکنه بی کیفیت هم هست هیچی هم از خودش نداره
    ولی یادتون نره اون سنسور اچ تی سی ۱۰، قلم آیپد پرو، یادتون نره همین که گوشیتون دوربین داره و یک فبلته کپی از سامسونگه

  2. Avatar farid

    باش.حرف همه ی شما قبول.البته من طرفدار سام نیستما.ولی به نظرم نباید اشتباه قضاوت کرد.درسته که این گوشی با امکانات گفته شده و طراحیش درحقیقت یک میان رده ی شبیه به htc 10 و اسم و دوربینشم به سری c سنی رفته. ولی به این میگن میگن قدرت تو ساخت که تو بیای ایده ی دیگرانو بدزدی و چیزی بسازی ک کلی بیشتر از دیگران بفروشی.این ینی بازاریابی و قدرت.

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه