با گوشی سامسونگ، قفل ویندوز ۱۰ را باز کنید

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«سامسونگ فلو» (Samsung Flow) یک اپلیکیشن اندرویدی است که نمره‌ی ۳٫۷ از ۵ گرفته و در گوگل پلی استور در دسترس است. با این حال، این برنامه به‌زودی بروزرسانی می‌شود و به طیف بزرگ‌تری از محصولات گسترش پیدا می‌کند. این موضوع می‌تواند به محبوبیت آن بیفزاید.

در حال حاضر، اپلیکیشن Samsung Flow به کاربران «گلکسی تب پرو اس» (Galaxy Tab Pro S) این امکان را‌ می‌دهد که قفل صفحه‌ی تبلت‌ ویندوزی‌شان را با حسگر اثر انگشت باز کنند. این اپلیکیشن قابل استفاده در گوشی‌های سامسونگ شامل گلکسی S7، گلکسی S7 Edge، گلکسی S6، گلکسی S6 Edge، گلکسی S6 Edge پلاس، گلکسی Note 5، گلکسی A5 و گلکسی  A7‌ مدل ۲۰۱۷ است.

خبر خوب این‌که سامسونگ قصد دارد که تمام کامپیوترها با ویندوز ۱۰ را ساپورت کند و به تمام کاربران امکان قفل‌گشایی ویندوز ۱۰ به وسیله‌ی گوشی‌های گلکسی را بدهد. این شرکت کره‌ای در پاسخ به کاربران این اپلیکیشن اظهار کرده نسخه‎‌ی به‌روز شده‌ی آن که در فروردین‌ماه منتشر می‌شود، با تمام کامپیوترهایی که ویندوز۱۰ دارند، سازگار است.

جالب است بدانید Samsung Flow فقط قفل ویندوز ۱۰ را باز نمی‌کند؛ برای مثال با این اپلیکیشن می‌توانید فایل‌ها را بین دستگاه‌های مختلف جابجا کنید و حتی  با اتصال هات اسپات بین گوشی و کامپیوترتان مستقیما نوتیفیکیشن‌های گوشی‌تان را چک کنید و به آن‌ها پاسخ بدهید.

همه‌ی این ویژگی‌ها تنها با یک بار ثبت اثر انگشت روی گوشی‌های گلکسی قابل استفاده‌ است. از این رو برای استفاده از قابلیت‌های اپلیکیشن Samsung Flow، باید گوشی‌ گلکسی‌تان به حسگر اثر انگشت مجهز باشد.

 

منبع: SamMobile

‌‌‌
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar فرهاد شادمند

    اپل خیل وقت این کار کرده . اگر الان جایی سامسونگ اپل بود می نوشتید اپل به تقلید از فلانی این کار کرد و یا اینکه بلخر بعد از چند سال به محصولات اپل هم راه پیدا کرد.

    1. Avatar ShahabGT

      چون سامسونگ نه اندروید سیستم عامل ساخت خودشه نه ویندوز….

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه