گوشی شیائومی Redmi Note 5 به صفحه نمایش بزرگ و کم‌ حاشیه مجهز شده است

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت شیائومی قصد دارد اولین محصول میان‌رده خودش را با صفحه نمایشی که نسبت تصویر ۱۸:۹ دارد، راهی بازار کند. تصویری هم از این تلفن همراه هوشمند به بیرون درز کرده که به احتمال زیاد مربوط به مدل آزمایشی آن می‌شود. شایعات می‌گویند که این تلفن همراه هوشمند که Redmi Note 5 نام داد با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی بسیار کم حاشیه راهی بازار می‌شود. همچنین دوربین دوتایی هم برای آن در نظر گرفته شده است.

گفته شده دوربین دوتایی به یک سنسور ۱۶ و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است. کیفیت دوربین جلو هنوز مشخص نشده است. در ادامه به این موضوع اشاره شده که گوشی جدید شیائومی به تراشه اسنپ‌دراگون ۶۶۰ یا تراشه مدیاتک Helio P25 مجهز شده است.  باتری آن هم ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.

انتظار داریم که   Redmi Note 5 در مدل‌های مختلفی با ۳ و ۴ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود. گفته شده مدلی که ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد با قیمت ۱۵۰ دلار، مدل بعدی که ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت رم دارد با قیمت ۱۹۵ دلار و مدل آخر که ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد با قیمت ۲۵۶ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

 

منبع: myfixguide

‌‌‌‌
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه