آیا گوگل گوشی اندرویدی نسخه یوتیوب را می‌سازد؟

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
گوشی اندرویدی نسخه یوتیوب

گوشی متمرکز بر یوتیوب چه قدر محبوب خواهد بود؟ گوگل کنجکاو است که بداند. به همین خاطر هم برای صاحبان گوشی یک پرسشنامه فرستاده و از آن‌ها پرسیده نظرشان درباره‌ی یک گوشی جدید با طراحی مختص نسخه یوتیوب با کاربری راحت‌تر و سریع‌تری دارد چیست. با وجود این پرسشنامه به نظر می‌رسد گوگل هنوز ساخت این برنامه را آغاز نکرده؛ اما احتمالا پروژه‌ای در حال بررسی دارد.

یکی از ویژگی‌هایی که در پرسشنامه عنوان شده You Twist نام دارد. وقتی گوشی را به حالت افقی بگیرید یک ردیف از ویدئوهایی که ممکن است دوست داشته باشید می‌بینید. ویژگی دیگری که You Capture نامیده می‌شود شامل یک دکمه است که با فشردن آن می‌توانید مستقیما در یوتیوب ویدئو ضبط کنید. کاربران در نسخه جدید می‌تواند مثل چیزی استوری اینستاگرام را با عنوان Creator Connect به اشتراک بگذارند که در بالای صفحه خانه نمایش داده می‌شود. علاوه بر این یک آیکون بندانگشتی از ویدئوی زنده در حالتی که گوشی قفل است، نمایش داده می‌شود که با کلیک روی آن مستقیما به لایوهای یوتیوب می‌روید.

مطابق پرسشنامه، این گوشی نسخه یوتیوب که احتمالا YouTube Edition by Android One یا نسخه یوتیوب با اندروید وان نام می‌گیرد، صفحه نمایش ۶.۰۱ اینچی با نسبت ۱۸ به ۹ داد که رزولوشن آن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ است. پردازشگر ۲.۲ گیگاهرتزی در کنار ۴ گیگابایت رم و ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مشخصات این گوشی است. باتری این گوشی طراحی یوتیوب هم ۳۷۰۰ میلی‌آمپر خواهد بود.

دوربین پشتی دوتایی و با کیفیت ۱۲ و ۵ مگاپیکسل و دوربین جلوی آن ۸ مگاپیکسلی است که برای تصویر برداری سلفی و چت تصویری به کار گرفته می‌شود. این گوشی دارای بلندگوهای استریو و حسگر اثرانگشت خواهد بود. گوشی YouTube Edition  گوگل در رنگ‌های مشکی، سفید و قرمز ارائه می‌شود و قیمت آن در محدوده ۳۶۰ تا ۴۰۰ دلار خواهد بود. جالب است بدانید خریداران این گوشی، به مدت یک سال ۱۰ گیگابایت اینترنت داده رایگان دریافت خواهند کرد.

این نظرسنجی همچنین شامل یک تصویر است که نشان می‌دهد این دستگاه به چه صورت خواهد بود. به خاطر داشته باشد، این یک گوشی رده‌بالا فوق‌العاده نیست. در این بررسی، نسخه یوتیوب تلفن با گوشی‌های هوشمند آیفون SE اپل، آیفون ۶، سونی اکسپریا XA1 و سامسونگ گلکسی A5 مقایسه شده است.

به نظر می‌رسد گوگل هنوز سازنده‌ای برای تولید این دستگاه انتخاب نکرده است. البته اگر این پروژه به مرحله شروع ساخت برسد.

شرکت گوگل در حال حاضر در مراحل ابتدایی طراحی این دستگاه است و هنوز هیچ چیز قطعی در مورد آن موجود نیست. پس می‌توانیم با نظر دادن در مورد این گوشی و طراحی آن به گوگل کمک کنیم.

آیا گوشی گوگل با این طراحی برای شما جالب است؟ اگر  گوشی YouTube Edition با این مشخصات ساخته شود آیا شما مشتری آن خواهید بود؟

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه