گویا نوکیا قصد عرضه‌ی گوشی و تبلت جدیدی دارد

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اخیرا شرکت نوکیا (Nokia) ویدیویی روی اینترنت منتشر کرده که حواس ما را پرت کرده است؛ انگار این شرکت مشغول طراحی و تولید محصولات جدیدی است و دارد در این زمینه برای کاربران مقدمه‌چینی می‌کند.

از وقتی که نوکیا امتیاز گوشی‌های هوشمند خودش و خط تولید سری‌های لومیا (Lumia) را به شرکت مایکروسافت (Microsoft) فروخته، عملا حرفی برای عرض‌اندام در بازار تکنولوژی موبایل نداشته و تا همین چند وقت پیش، کم‌وبیش ساکت بود. ولی در آذر ماه شایعه‌هایی پیچید که می‌گفت نوکیا گوشی جدیدی به نام C1 در دست تولید دارد، و تعجب‌آورتر این‌که دو مدل از این گوشی تولید خواهد شد که با سیستم عامل‌های اندروید و ویندوزفون کار می‌کنند. به علاوه اطلاعاتی هم درباره‌ی مشخصات فنی این دو مدل به بیرون درز کرد. اما کماکان هنوز از معرفی و عرضه‌ی آن‌ها خبری نیست.

حالا نوکیا یک ویدیو منتشر کرده که نباید ساده از کنار آن گذشت.

تمام مکالمه‌های این ویدیو درباره‌ی حرف‌های انگیزه‌بخش و امیدوارکننده از پیشرفت و تکنولوژی‌های جدید است. در جایی از این کلیپ، برای چند لحظه یک تبلت را می‌بینیم که در نگاه اول خیلی شبیه تبلت نوکیا N1 است اما فرق‌هایی با آن دارد؛ به نظر می‌رسد تبلتی که در این ویدیو نمایش داده شده کمی‌بزرگ‌تر از N1 باشد، دکمه‌ی پاور (Power Button) آن به لبه‌ی دستگاه نزدیک‌تر است و یک نقطه‌ی سیاه هم در وسط قسمت بالایی آن دیده می‌شود که این آخری اصلا در تبلت N1 وجود ندارد. در این صورت باید منتظر تبلت جدیدی باشیم.

nokia-tablet

‌کمی جلوتر در همین ویدیو، صحنه‌ای از سلفی گرفتن دو نفر را می‌بینیم. قاعدتا گوشی‌ای که در دست دارند باید C1 باشد؛ همان گوشی هوشمندی که چند وقت پیش شایعه شده بود نوکیا قصد دارد در دو مدل عرضه کند. اما آن‌چه که در ویدیو می‌بینیم، یک موبایل سفید با روکش پلاستیکی است که با تصویرهای لو رفته از رندرهای C1 متفاوت است.

نتیجه آن‌که این ویدیو در زیر ظاهر ساده‌اش می‌خواهد ما را برای شنیدن و دیدن خبرهایی تازه از تکنولوژی نوکیا در سال ۲۰۱۶  آماده کند.

nokia-new-smartphone-video-2016

‌‌‌

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar محمدb

    این ک پورت لایتنینگ داره درسته؟؟؟؟؟

  2. Avatar ممد

    سامسونگ الان شده نوکیایه اون زمان و از این بابت میتونم با قاطعیت بگم که اصلا عاقبت مث نوکیا نخواهد شد هیچ خیلیم برا خودش داره حکمرانی میکنه.
    نوکیا نوستالژیک ترین چیزی هس که دیدم تا حالا خاطره ساز ترین گوشی دوران دهه شصتی ها

    1. Avatar 1 ( Ali S(asobhani99@gmail.com

      من ده شصتی نبودم ولی اینو میدونم که اون موقع نوکیا نبوده!
      این دهه شصتی ها هم همه چیزو ثبت اختراع اون دوران میدونند

    2. Avatar رهاد

      البته فراموش نکنیم که محصولات نوکیا همیشه اعتماد مشتریانشو حفظ کرد و نوکیا مساوی با کیفیت بود.
      تنها شباهت سامسونگ به نوکیا، فروش بیشتر از بقیه برندهاس.

  3. Avatar کمال

    شرکت نوکیا و قسمت موبایل اون را استیون الوپ مامور ویژه و اسب تروا مایکروسافت و رییس بخش موبایل این شرکت نابود کرد(فردی که از مایکروسافت به این شرکت پیوست جهت تخریب اندروید چون تمام شرکت هایی که از سیمبین استفاده میکرند مثل سامسونگ و سونی و…این پلت فرم را رها کردند و به اندروید پیوستند و تنها نوکیا ماند آن هم به دلیل اینکه مالک اصلی سیمبین بود و نمیتونست ازش دل بکند) تا مانع گسترش اندروید بشه ….ولی موفق نشد و مجبور شد شرکت را با وضع اسفناکی که الوپ تحمیا کرده بود بخردش تا به اندروید نپیونده ولی الان دوباره نوکیا اون قسمت تولید گوشی را داره فعال میکنه تا از صفر شروع کنه…تعجب میکنم چه جور باز به این ویندوز چرند که صنعت گوشی موبایل نوکیا را تخریب کرده روی خوش نشون میده و میخواد بصورت دوال بوت (اندروید و ویندوز )محصولش رو عرضه کنه. نوکیا مثل اینکه نمیخواد درک کنه عامل عقب افتادگیش تو صنعتی که دنیا اول بوده همین مایکروسافت بوده….

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه