گوشی پرچم‌دار ۲۰۱۸ ال‌جی احتمالا چه ویژگی‌هایی دارد؟

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ال‌جی

بر اساس تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده، گوشی پرچم‌دار امسال ال‌جی احتمالا ماه ژوئن معرفی می‌شود. در این مطلب می‌خواهیم نگاهی به ویژگی‌های احتمالی این اسمارت فون پرچم‌دار ۲۰۱۸ داشته باشیمو

شاید وقتی که ال‌جی‌ از گوشی G6 رونمایی کرد، بسیاری از علاقمندان به دنیای تکنولوژی و موبایل نسبت به مشخصات و کانفیگ نسبتا پایین این محصول LG در مقایسه با رقبایی مثل گلکسی S8 سرد شدند. با این حال این شرکت کره‌ای کم‌ نیاورد و با گوشی‌های V30 و Q6 سعی کرد با قدرت بیشتر به میدان اسمارت‌فون‌ها بازگردد و نظر علاقمندان را جلب کند. حالا ما انتظار داریم که امسال ال‌جی با یک گوشی هیجان‌انگیز از خانواده سری G سر و صدای زیادی به پا کند، البته سر و صدایی نه از جنس ناکامی گوشی ماژولار G5 که اسم ال‌جی را به حاشیه‌های مختلف گره زد!

ال‌جی

پرچم‌دار بعدی ال‌جی احتمالا یک گوشی با صفحه نمایش ۶.۱ اینچی است. هم‌چنین نمایشگر این تلفن همراه هوشمند از ساب‌پیکسل‌های RGBW تشکیل می‌شود که به معنی اضافه شدن رنگ سفید در کنار رنگ‌های اصلی قرمز، سبز و آبی است. این ویژگی باعث می‌شود تا ۳۵ درصد در مصرف انرژی درمقایسه با گوشی‌های IPS LCD صرفه جویی‌ شود.

در مورد مشخصات فنی این تلفن همراه هوشمند می‌توان به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ و پردازنده اصلی ۸ هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 630 اشاره کرد. گوشی ال‌جی احتمالا ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. دوربین‌های پرچم‌دار ۲۰۱۸ این موبایل احتمالا از دوربین دوتایی پشتی ۱۳ مگاپیکسل با دیافراگم f/1.6 مجهز می‌شود. در انتهای این گزارش به استاندارد گواهی ۶۸ این گوشی اشاره شده که به معنی ضد غبار و ضد آب بودن آن تا  عمق ۵ فوت به مدت ۳۰ دقیقه است.

به نظر شما، گوشی پرچم‌دار امسال ال‌جی تا چه حد می‌تواند درمقابل گوشی‌های آیفون و گلکسی سامسونگ موفق عمل کند؟

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه