گوشی ژاپنی NuAns Neo با ویندوز ۱۰ موبایل در کشورهای مختلف عرضه شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی NuAns Neo سال گذشته با سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل معرفی شد. این تلفن همراه در ابتدا فقط در کشور ژاپن عرضه شد، اما به نظر می‌رسد استقبال از آن به قدری بوده که شرکت سازنده تصمیم گرفته این گوشی را از امروز در کشورهای مختلف عرضه کند.

گوشی ژاپنی NuAns Neo در کشورهای دیگر هم عرضه شد.

شرکت NuAns که این گوشی را ساخته در بیانیه‌ای گفت:” گوشی Neo در چند کشور دیگر به جز ژاپن هم منتشر خواهد شد. حتی برای عرضه‌ی این گوشی در کشورهای دیگر کمپینی در سایت Kickstarter راه‌اندازی کرده‌ایم که از امروز شروع به کار کرده است. افرادی که در این پروژه سرمایه‌گذاری کنند می‌توانند با تخفیف ویژه این گوشی را به همراه لوازم جانبی‌های مختلف دریافت کنند.”

گوشی Neo قابلیت شخصی‌سازی بالایی دارد و قاب‌های مختلفی برای آن عرضه شده که باعث می‌شود هر کاربر یک گوشی مخصوص خودش را در اختیار داشته باشد. این تلفن همراه هوشمند از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۱۷ با یک صفحه نمایش ۵ اینچی HD بهره می‌برد. دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم برای آن در نظر گرفته شده است. یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی، یک دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسلی به همراه باتری ۳۳۵۰ میلی‌آمپر ساعتی روی آن دیده می‌شود. پشتیبانی از پورت USB Type-C و قابلیت Continumm ویندوز ۱۰ موبایل هم از دیگر ویژگی‌های این گوشی هستند.

منبع: Nokia Power User

‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar hamed1234

    سلام شما هم موجود کنین گوشی خوبی به نظر میاد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه