گوشی گیمینگ نوبیا معرفی شد

۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

می‌دانستیم که شرکت چینی نوبیا که یکی از زیر مجموعه‌های ZTE به حساب می‌آید، می‌خواهد یک گوشی مخصوص بازی معرفی کند.  این گوشی رسما معرفی شد و علاقه‌مندان می‌توانند Red Magic را از مدتی دیگر خریداری کنند.

در حالی که انتظار می‌رفت این گوشی با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ راهی بازار شود، با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ در اختیار کاربران قرار میگیرد. این تلفن همراه هوشمند در مدل‌هایی با ۶ و ۸ گیگابایت رم راهی بازار می‌شوند که ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارند. گوشی Red Magic به صفحه نمایش ۶ اینچی HD+ با نسبت تصویر ۱۸:۹ مجهز شده است.  از ویژگی‌های صفحه نمایش این گوشی می‌توان به نرخ به‌روزرسانی آن اشاره کنیم. نرج به‌روزرسانی صفحه نمایش این گوشی ۱۲۰ هرتز است که می‌تواند با گوشی‌هایی مثل Razer Phone رقابت کند.

گوشی Red Magic به باتری ۳۸۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده و برای بازی کردن هم حالتی به اسم Performance Mode دارد. براساس اطلاعات منتشر شده این گوشی قرار است با قیمت ۳۹۹ دلار راهی بازار شود. در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده از این گوشی را مشاهده کنید:

منبع: ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    بازی های اندروید ارزش این حرف ها رو نداره. من نوت ۸ دارم و بازی فقط کلش روشه که با ارزون ترین گوشی بازار هم میشه انجام داد . اگه پی اس ویتا فون تولید میشد خوب بود

    1. Avatar مصطفی

      اتفاقا الان بازی ساز های بزرگ دارن میرن سمت تولید بازی های موبایل با محتوای بهتر. واسه همینه محصولات موبایلی در حال ارتقا هستن تا دست توسعه دهنده بازی رو باز تر کنن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه