گوشی KEYone رسما معرفی شد؛ آخرین یادگاری از بلک‌بری

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه

چند ساعت پیش با گوشی جدید شرکت بلک‌بری که کی‌وان نام دارد،‌‌ آشنا شده بودیم. این گوشی که قبلا با نام مرکوری شناخته می‌شد، رسما معرفی شد.

همان‌طور که در خبر چند ساعت پیش به آن اشاره کردیم، گوشی «بلک‌بری کی‌وان» (Blackberry KEYone) که جدیدترین ساخته‌ی بلک‌بری به حساب می‌آید از سخت افزار قابل قبولی بهره می‌برد؛ اما سخت افزار شگفت‌انگیزی برای این گوشی در نظر گرفته نشده است. به طور مثال تلفن همراه هوشمند بلک‌بری با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۲۵ عرضه می‌شود که یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای را در خودش قرار داده است. از طرف دیگر کی‌وان به ۳ گیگابایت رم مجهز شده و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد.

دوربین پشت این محصول ۱۲ مگاپیکسلی است که از سنسور IMX378 سونی بهره می‌برد. سنسوری که قبلا هم روی گوشی گوگل پیکسل قرار گرفته بود و می‌تواند تصاویر با کیفیتی را در اختیار کاربران قرار دهد. این دوربین توانایی فیلم‌برداری با کیفیت ۴K را هم دارد و از دیافراگم F/2.0 بهره می‌برد. براساس اطلاعات منتشر شده، دوربین جلوی کی‌وان هم ۸ مگاپیکسلی است که از فوکوس خودکار بهره می‌برد. داشتن فوکوس خودکار روی دوربین جلو یکی از ویژگی‌های اصلی این محصول به حساب می‌آید و باعث می‌شود که کاربران بتوانند عکس‌ها سلفی باکیفیت‌تری ثبت کنند.

main-Blackberry-KeyOne-2

البته گوشی جدید شرکت بلک‌بری باتری قابل قبولی هم دارد. این تلفن همراه هوشمند از باتری ۳۵۰۵ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و گفته شده که می‌توان ۵۰ درصد ظرفیت آن را در مدت ۳۶ دقیقه شارژ کرد. این گوشی از پورت USB Type-C هم بهره می‌برد.

گوشی بلک‌بری کی‌وان از یک صفحه نمایش ۴.۵ اینچی با دقت تصویر ۱۶۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد و نسبت تصویر ۳:۲ را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. این گوشی به اندروید ۷.۱ هم مجهز شده و اپلیکیشن‌های مخصوص این شرکت مثل بلک‌بری مسنجر هم روی آن نصب شده است. لازم به ذکر است که کی‌وان همانند سایر محصولات بلک‌بری از امنیت بالایی برخوردار خواهد بود.

در ادامه می‌توانید تصاویر رسمی این گوشی را ببینید:

منبع: BlackBerry

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. shkh

    سلام من بین پاسپورت و کی وان خیلی شک دارم کدومو بخریم کی وان خوب جدید تره ولی ظاهر پاسپورت رئ بی نهایت دوس دارم میشه راهنمایی کنید منو لطفا

    1. رضا

      Key one بهتره یکم سرچ کن خودت به نتیجه می رسی

  2. مجید

    ترکیب آیفون و پاسپورت بلکبری شده این

  3. Next is Now

    بلک بری جان نسل کیبورد فیزیکی منقرض شده چرا نمیخوای قبول کنی؟

    1. رضا

      به نظر من و بعضی ها دیگه تایپ کردن با کیبورد فیزیکی یه چیز دیگس البته نظرات متفاوته

  4. قاسم صادقیان

    دقت تصویر ۱۹۲۰ است نه ۱۶۲۰

    1. دوست عزیز دقت تصویر این گوشی ۱۰۸۰ در ۱۶۲۰ پیکسل هست.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه